Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان اردبیل تا عصر دوشنبه (۲۴ آبان) استقرار خواهد یافت.

او افزود: آسمان در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل غالباً صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما در طول روز و در پاره‌ای از مناطق گاهی مه آلود پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: هر چند طی روز‌های یکشنبه (۲۳ آبان) و دوشنبه آسمان در نوار شمالی استان اردبیل نیمه ابری تا ابری گاهی مه آلود خواهد بود.

محمدی بیان کرد: طی روز دوشنبه در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل شاهد وزش باد جنوبی (گاهی تند) و افزایش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

او افزود: از عصر روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی سرد و زودگذری که با جریانات مرطوب خزری نیز همراه خواهد بود شاهد ابرناکی، کاهش محسوس دمای هوا، وزش باد، رخداد مه و بارش باران و برف بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه این سامانه بارشی تا ظهر چهارشنبه (۲۶ آبان) در استان فعال خواهد بود گفت: از روز پنجشنبه مجدداً جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم می‌شود، ولی در ساعات شبانه و صبحگاهی هوای سردی را در نواحی مرکزی و جنوبی استان تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل وضعیت آب و هوا افزایش دمای هوا جوی پایدار نواحی مرکزی و جنوبی استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، استان تا فردا تحت تأثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در استان به صورت پراکنده خواهد بود، افزود: از فردا به تدریج با نفوذ سامانه پرفشار انتظار داریم علاوه بر افزایش ابر و کاهش دما، بارندگی‌ها نیز در همه نواحی استان حادث شوند.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: در برخی نواحی مؤثر و به صورت رگباری با پدیده رعدوبرق همراه خواهد بود این شرایط تا روز پنج شنبه تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: با عبور این سامانه از روز جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

اصحابی اظهار کرد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۷ درجه ثبت شد که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۳ درجه برسد.

کد خبر 6098986

دیگر خبرها

  • آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه