Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در روستاهای حومه مشهد ساکن هستند و با انجام طرح‌های در دست اجرا منابع پایدار آب شرب برای این روستا‌ها فراهم می‌شود.

او افزود: اجرای ۲۵ کیلومتر خط انتقال، انجام حدود چهار کیلومتر اصلاح شبکه، ساخت پنج باب مخزن ذخیره آب شرب با مجموع ظرفیت ۳۵۰ متر مکعب، ساخت ۴۲ حوضچه شیرآلات و ایجاد نزدیک به سه کیلومتر جاده دسترسی از جمله اقدامات در دست اجرا برای این روستاها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: این پروژه‌ها برای روستا‌های شیرحصار، پری آباد، فتح آباد گرگها، عباس آباد، کمینگران، چشمه علیمو، مهرآباد، سلطان آباد، اکبرآباد، روغن گران، بازکلاغ، اشکذری، فتح آباد یزدی ها، جلالی، شهرآباد، سنگبر، قیاس آباد، فیض آباد، خیرآباد، کنه بیست، نجم، استاج، کروج، بریلی و درخت بید با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

اسماعیلیان بیان کرد: از ابتدای سال ۹۹ با آغاز فرآیند یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی تعداد ۲۲۲ روستا با جمعیت حدود ۲۴۵ هزار نفر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب مشهد قرار گرفت که در ابتدای تحویل گیری بر اساس پایش صورت گرفته تعداد ۱۴۰ روستا با تنش آبی مواجه بودند.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع پایدار آب شرب ذخیره آب شرب آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ معلمان همواره نقشی سازنده و سرنوشت ساز در هدایت جامعه به سمت پیشرفت و علم آموزی دارند. روز معلم فرصتی مناسب برای ادای احترام به مقام شامخ معلمان و بزرگداشت اندیشه‌های والای استاد شهید مطهری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود