Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه با تاکید ویژه دولت و پیگیری مسوولان استانی تاکنون ۵۷۵ واحد صنعتی نیازمند احیا در آذربایجان‌غربی شناسایی شده است افزود: برگرداندن این واحد‌های صنعتی به چرخه تولید زمینه اشتغال بیش از پیش جوانان منطقه را فراهم می‌کند و به نوعی مشکل بیکاری در این منطقه تاحدودی حل و فصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی ادامه داد:  راه اندازی این تعداد واحد تولیدی می‌تواند زمینه توسعه صادرات داخلی و خارجی و جذب سرمایه‌گذار را نیز فراهم می‌کند.

وی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار شناسایی واحد‌های مشکل دار، در امر راه اندازی واحد‌های تولیدی نیز آستین بالا زده طی سال جاری ۲۵ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان احیا و به مدار تولید بازگشته اند که زمینه فعالیت اکثر این واحد‌های احیا شده در حوزه‌های صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی و کانی غیرفلزی بوده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی هم‌اکنون جزو رتبه‌های برتر کشور در برگرداندن واحد‌های راکد به چرخه تولید است، افزود: احیای ۲۵ واحد تولیدی برای ۴۵۰ نفر در آذربایجان‌غربی منجر به اشتغال زایی شده است که برای تحقق همین امر بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد واحد‌های صنعتی در شهرک‌های آذربایجان‌غربی فعال است، گفت: از یک هزار و ۴۰۰ واحد به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان هم اینک هزار و ۵۰ واحد فعال است.

آذربایجان غربی با ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی، ظرفیت مناسبی برای رونق اقتصادی دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی آذربایجان غربی ارومیه اشتغالزایی واحد تولیدی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد