Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با بیان اینکه حرکت جهادی و انقلابی نصب العین فعالیت‌های فرمانداران استان باشد. گفت: معتقد به بکارگیری مدیران بومی هستیم به این دلیل که تجربه ثابت کرده که این جنس مدیران پرتلاش‌تر و دلسوزتر از مدیران غیر بومی هستند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملارد بیان کرد: تقارن معارفه فرماندار جدید شهرستان ملارد را با سال روز شهادت شهید طهرانی مقدم را به فال نیک می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی افزود: معتقد به بکارگیری مدیران بومی هستیم به این دلیل که تجربه ثابت کرده که این جنس مدیران پرتلاش‌تر و دلسوزتر از مدیران غیر بومی هستند. 
استاندار تهران گفت: توقع از فرماندار جدید ملارد این است که هنگام تحویل فرمانداری به نفر بعدی ۵ جوان گام دومی و انقلابی و آماده برای تصدی فرمانداری تحویل دهد.   منصوری افزود: باید مردم را وارد و دخیل در مدیریت بدانیم و در بحث مدیریت کرونا چقدر گروه‌های جهادی بودند که در این راه گره گشایی کردند و اساسا باید مراقب باشیم که مدیریت ما زیر دست و پای بروکراسی له شود و در این مواقع کار جهادی گره گشاست. 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: فرمانداران استان باید صادقانه با مردم گفت‌وگو کنند و مشکلات را بیان کنند و مردم حتما حرف صحیح را می‌پذیرند و فرمانداران استان نباید شب و روز داشته باشند. حرکت جهادی و انقلابی نصب العین فعالیت‌های فرمانداران استان باشد. 

 

بیشتر بخوانید:  استاندار تهران: درب اتاق فرمانداران باید به روی مردم باز باشد   انتهای پیام/  برچسب ها: استاندار تهران فرماندار ملارد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار تهران فرماندار ملارد فرمانداران استان استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم میراث‌ دار انبیا در تعلیم و تربیت و انسان‌سازی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم