Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:30:08 GMT

پیش بینی انباشت آلاینده ها و غبار محلی برای تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۳۵۹۴

پیش بینی انباشت آلاینده ها و غبار محلی برای تهران

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با پایداری نسبی جو طی سه روز آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد شهری  انباشت آلاینده  ها و گاهی غبار محلی پیش بینی می شود.

بر این اساس، از روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و از ظهر سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه در بعضی ساعات در نیمه جنوبی استان بارش باران و وزش باد و در نیمه شمالی بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۱۳ و ۵، یکشنبه ۱۵ و ۷، دوشنبه ۱۴ و ۶، سه شنبه ۱۴ و ۵ و چهارشنبه ۹ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۵درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی پنج درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا آلودگی هوا سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا آلودگی هوا سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا آلودگی هوا سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان

به گزارش تابناک، علاءالدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: دریا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۶۰ سانتی‌متر امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اما از فردا (دوشنبه) در برخی از ساعات نامناسب پیش بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر فعالیت تدریجی سامانه بارشی از فردا (دوشنبه) در گیلان است که بر این اساس باران‌های رگباری گاهی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها موقتی خیلی شدید، کاهش دما متوسط پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس، مه آلودگی، رعد و برق و احتمال تگرگ تا چهارشنبه هفته جاری در استان پیش بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان با تاکید بر ضرورت مدیریت ورودی و خروجی آب در زمین‌های کشاورزی و تمهیدات لازم اضافه کرد: از توقف، استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

وی بیان کرد: رانندگان در ترددهای جاده‌ای به ویژه در ارتفاعات، دامنه‌ها و محورهای کوهستانی احتیاط کنند و از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب شود.

حسینی اظهار کرد: اسب‌وونی تالش با ۹ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۲۶ درجه بیشترین دمای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۳۰ درجه و رطوبت ۵۰ درصد است.

آسمان گیلان در زمان حاضر صاف تا نیمه ابری است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است