Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:48:19 GMT

تشویق خادمین و فعالین قرآنی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۳۸۳۵

تشویق خادمین و فعالین قرآنی در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز شنبه در همایش نماز در استان لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه نماز عمود دین است، نماز وسیله تقرب به خدا است اظهار داشت: معیار قبولی اعمال نماز است، نماز کمک کننده به ایمان است، ناهی از فحشاء و منکر است و…، اینها توصیف نماز از سوی خداوند است.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان و… که سهم مسئولیت آنها بیشتر است، اهمیت نماز را صیانت کنند و عامل به نماز اول وقت با الزامات آن باشند، نماز جماعت را مهم بشمارند، چرا که با این امر استحکام ایمانی آنها قوی‌تر می‌شود گفت: در غیر این صورت ما بقی فضائل راه به جایی نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت دو کمیسیون اقامه نماز و منزلت نماز در سپاه استان اظهار داشت: در سال ۹۷، ۲۳ کمیسیون برگزار شد که ۱۱۴ مصوبه داشت و از این تعداد ۱۱۰ مورد اجرایی شدند.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه ما معتقد به اثر بخشی فعالیت‌ها در استان هستیم افزود: ۹۶.۴۹ درصد مصوبات این کمیسیون‌ها عملیاتی شده است، در سال ۹۸ نیز، ۲۸ کمیسیون برگزار شده که ۱۵۲ مصوبه داشته و از این تعداد ۱۳۶ مورد اجرایی شده است.

وی بیان داشت: سال ۹۹ با وجود شیوع بیماری کرونا، ۴۵ کمیسیون حوزه نماز در استان برگزار شده که ۲۸۵ مصوبه داشته‌اند و از این تعداد ۲۸۴ مورد عملیاتی و اجرایی شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: طی شش ماهه نخست امسال با وجود شیوع کرونا، ۱۳ کمیسیون منزلت نماز در استان برگزار شده که ۵۸ مصوبه داشته و از این تعداد ۳۲ مورد اجرایی شده است.

سردار کشکولی با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مابقی مصوبات کمیسیون منزلت نماز در استان عنوان کرد: در قالب طرح «نکوداشت» نیز طی سال ۹۸، ۷۵ نفر «پایور» و ۸۰ سرباز تشویق شدند.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ نیز ۸۳ «پایور» و ۸۲ سرباز و در شش ماهه ابتدای امسال نیز ۱۸ «پایور» و ۲۳ سرباز در استان مورد تشویق قرار گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از تشویق خادمین و فعالین قرآنی استان خبر داد و افزود: در کمیسیون منزلت نماز، تشویق و ترویج فرهنگ نماز خوانی، تشویق فعالین و خادمین، مناسب سازی، تجهیز و زیبا سازی فضای مساجد، حسینیه‌ها و نمازخانه‌ها و… در دستور کار است.

کد خبر 5350661

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران شیوع کرونا سیستان و بلوچستان عکس استانها مراسم تودیع و معارفه نماز در استان منزلت نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تظاهرات ضدصهیونیستی و حمایت از فلسطین در آمریکا همچنان ادامه دارد و با همین هدف، روز گذشته هزاران نفر از مسلمانان و حامیان فلسطین در پایتخت آمریکا نماز جماعت برپا کردند.

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا