Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی درویش پور روز شنبه در آیین معرفی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این طرح به صورت ویژه به دنبال خانه‌دار کردن جوانان و بومیان جزیره قشم است که امیدوارم مدیرعامل جدید این راه را ادامه دهد.

وی در خصوص تامین آب قشم گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب شرب توسط سازمان منطقه آزاد قشم برای شهر قشم در نظر گرفته شده است که با توجه به نزدیکی چند روستا، آب آنان نیز از این منبع تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش‌پور تامین آب روستاها را وظیفه آب و فاضلاب استان دانست و تصریح کرد: با همکاری و تعاملی که با این سازمان ایجاد شد، مقرر شد در چهار نقطه جزیره، تاسیسات آب شیرین‌کن ساخته شود که هم‌اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

صبح امروز با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور، معاونان، استاندار هرمزگان، ائمه جمعه و جماعت شیعیان و اهل سنت قشم، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی، بزرگان و معتمدان جزیره قشم و جمعی از خانواده ایثارگران از خدمات ۶ ماهه علی درویش پور تقدیر شد و افشار فتح‌الهی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.
پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم سازمان منطقه آزاد قشم هرمزگان قشم مسکن خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم سازمان منطقه آزاد قشم هرمزگان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم سازمان منطقه آزاد قشم هرمزگان قشم مسکن خلیج فارس سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند