Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@18:18:14 GMT

نماینده مجلس: مگر طارمی چه گفت؟ اسکوچیج شانس آورد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۴۳۵۲

غلامحسین حسین کرمی نماینده مجلس معتقد است اسكوچیچ در حین بازی با لبنان از اینکه طارمی را دعوت نکرده پشیمان شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، غلامحسین حسین كرمی نماینده دشتی و تنگستان بوشهر در مجلس شواری اسلامی، درباره دعوت نشدن مهدی طارمی در بازی با لبنان و سوریه گفت: این موضوع را از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فكر نمی كردم طارمی برای دو بازی با لبنان و سوریه، به تیم ملی دعوت نشود. در بازی با لبنان هم خلاء او دیده می شد، هرچند با شانس و کمک خدا، نتیجه در دقیقه آخر تغییر كرد. آرزوی همیشگی ما پیروزی تیم ملی است.

کرمی درباره بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی افزود: قول داده بودند این قضیه با ریش سفیدی درست شود. از فردا به مجلس برمی گردم و این قضیه را پیگیری می کنم. نگاه ما ملی است و اینکه طارمی یک بازیکن بوشهری است، در این پیگیری دخیل نیست. به هر جهت دوست داریم تیم ملی مان موفق باشد. مهدی طارمی در آسیا جزو سرآمدهاست و از چهره های بسیار برتر فوتبال این قاره است. وقتی فراتر از مسائل استانی و ملی نگاه کنید، متوجه می شوید حیف است چنین بازیكنی در تیم ملی نباشد.

کرمی ادامه داد: حالا یک بحث و اختلاف جزیی پیش می آید و مربی و بازیکن باید حواس شان باشد و اسکوچیچ نیز تحملش را بالا ببرد. فكر می كنم خود اسكوچیچ در بازی با لبنان خلا طارمی را حس کرد و در دقایق آخر هم شاید پیشمان شده بود كه چرا از طارمی را در تیمش ندارد. در خواست ما از فدراسیون فوتبال و بزرگان فوتبال این است که این مساله را زودتر حل كنند چون به نفع تیم ملی است. این موضوع از استان فراتر است ربطی به این ندارد که طارمی بوشهری است. اگر طارمی آذربایجانی یا مشهدی هم بود، ما همین تعصب و نگاه را داشتیم. در حال حاضر تیم ملی بازی می کند نه استان بوشهر. طارمی هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی کامل است و حیف است از این چهره ناب استفاده نشود. 

این نماینده مجلس در خصوص اینكه بزرگانی مانند علی دایی با محكوم كردن اسكوچیچ حق را به طارمی دادند گفت: شاید چهره ملی نباشم اما خودم با فوتبال آشنا هستم و وارد جزییات اختلاف طارمی و اسكوچیچ نمی شوم اما طارمی حرف آنچنانی نزده كه بخواهند این گونه با او رفتار كنند. چرا اسکوچیچ با موضوعاتی بدتر از طارمی، برخورد نکرده بود؟ این رفتار با طارمی نه قدرت سرمربی را نشان می دهد و نه موقعیتش را بهتر می کند. اگر خدای نا كرده تیم ملی مقابل لبنان می باخت چه جوابی به مطالبات عمومی می داد؟ بازیکنان در دقیقه آخر توانستند نتیجه را تغییر دهند و باور کنید این هم از دعای مردم بود. 

کرمی افزود: ما وقتی نیرویی مثل طارمی داریم، چرا باید كار را به اینجا برسانیم و تا دقیقه آخر دست به دعا باشیم که مقابل لبنان نبازیم؟ خدا كمک كرد و بازیكنی مثل طارمی را به تیم ملی داده است. حیف است كه ما از این فرصت استفاده نكنیم. من دكترای جامعه شناسی دارم و تحصیلاتی هم در مورد ادبیات فارسی داشتم. وقتی از این جایگاه به توییت طارمی نگاه کردم، مساله خاصی در آن ندیدم. 

این نماینده مجلس تاكید كرد: به نظرم فدراسیون فوتبال و بزرگان باید خیلی جدی تر به این مسئله ورود می كردند. اگر تیم ملی به لبنان می باخت، قضیه با الان خیلی فرق می کرد.

او با اشاره به اینكه قضیه طارمی را از طریق وزیر ورزش پیگیری خواهد كرد گفت: دوشنبه با آقای سجادی وزیر ورزش جلسه خواهم داشت و یكی از موضاعات همین بحث طارمی است كه با وزیر ورزش درباره اش صحبت خواهم كرد.

این نماینده مجلس درباره صحبت های علی كریمی علیه اسكوچیچ كه گفته چگونه بازیكنان ایرانی تاكتیک پذیر نیستند كه الان تیم ملی صدر جدول گروه خود است، تاكید كرد: سوای اظهارتی كه اسكوچیچ داشته، باید بپذیریم هر بازیكنی در سطح طارمی حق اظهار نظر دارد. بحث دخالت نیست بحث سرمایه تیم ملی است. مهدی یک چهره معمولی نیست، او در آسیا حرف اول را می زند و یک بازیکن جهانی است. یك اظهار نظر كه چیز خاصی نیست. حتی به نظر من اسكوچیچ باید به عنوان مشاور از طارمی در تیم ملی استفاده كند. ممكن است درون خانواده اختلافاتی به وجود بیاید این مشکل هم درون تیم باید حل می شد. طارمی آدم با ادبی است، من او، پدر و خانواده اش را می شناسم. او با اخلاق و با فرهنگ است و اینگونه نیست كه بخواهد با وحدت تیم ملی بازی كند. من مهدی را می شناسم، باور کنید در بازی با لبنان، دغدغه او با اینکه به تیم ملی دعوت نشده بود، از اسكوچیچ بیشتر بود. 

کرمی اضافه كرد: حالا به جای جانبداری، بیاییم راهكاری بیندیشم این موضوع حل شود تا تیم ملی پرقدرت به كارش ادامه دهد. از بازیكنان تشكر می كنم و به آنها بابت بردی که کسب شد، تبریک می گویم. اگر از طارمی در بازی با لبنان استفاده می كردیم در همان نیمه اول كار را تمام كرده بودیم. بازی با لبنان در حدی نبود که بخواهیم این همه استرس بكشیم و تا دقیقه 90 صبر کنیم تا نتیجه تغییر كند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده تیم ملی فوتبال مقدماتی جام جهانی نماینده مجلس طارمی و اسکوچیچ اسکوچیچ و طارمی غلامحسین کرمی طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده بازی با لبنان نماینده مجلس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت