Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: پیش از آغاز فصل بسیار تلاش کردیم تا بتوانیم مجوزهای لازم برای حضور قدرتمند تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور را بگیریم چون اعتقاد داریم فوتبال یک پدیده اجتماعی است که می‌تواند نشاط اجتماعی را در بین جوانان و نوجوانان شهر ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سال‌های گذشته تیم فوتبال شهرداری پایگاه اجتماعی خوبی را در بین شهروندان همدانی ایجاد کرده و خیلی از مردم پیگیر نتایج این تیم هستند و ما نمی‌توانیم نسبت به این شور و اشتیاق بی تفاوت باشیم.

شهردار همدان با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان گل سر سبد ورزش استان همدان است، گفت: این تیم تنها متعلق به ارگان شهرداری نیست و باید تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی از شور و نشاطی که این تیم در شهر همدان ایجاد کرده حمایت کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: از مدیریت باشگاه و کادر فنی می‌خواهیم برنامه ۵ ساله‌ای برای تیم فوتبال شهرداری همدان تنظیم کنند تا بتوانیم برای فصل‌های آتی تیم فوتبال شهرداری همدان برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تمام قد از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می‌کنیم، بیان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی موجود امام تمام تلاش خود را می‌کنیم که تعهدات خود را به بازیکنان به موقع پرداخت کنیم و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

شهردار همدان عنوان کرد: امیدواریم نتایج درخشان تیم فوتبال شهرداری همدان با غیرت و تلاش بازیکنان تا پایان فصل به همین شکل ادامه داشته باشد.

کد خبر 5350603

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال شهرداری همدان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه گرگان واکسن کرونا اردبیل بارش باران شیوع کرونا عکس استانها سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه تیم فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

به گزارش همشهری آنلاین، او در ادامه افزود: همچنین برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

در این باره بیشتر بدانید:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

کد خبر 847619 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی