Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن معتقد است تیمش نیاز به تمرینات بیشتر دارد تا به هماهنگی لازم برسند.

مهسا آقابزرگی، امروز (شنبه -۲۲ آبان ماه) پس از پیروزی ۲ برصفر تیمش در مقابل پالایش گاز ایلام از هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال ۹۱ شروع فعالیت خود را در حوزه مربیگری آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال در خدمت ذوب آهن هستم و امیدوارم نتایج در خور شان باشگاه بگیریم و از بازی اول نمی توان توقع زیادی داشت.

وی افزود: در نیمه نخست به اهدافی که می خواستیم رسیدیم، از  اواخر دو نیمه بهتر شدیم، تیم ایلام تیم دونده و جنگنده‌ای است که برای آنها نیز آرزوی موفقیت می کنم.

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در خصوص میزان آشنایی و آنالیز تیم ایلام یا توجه به خروجی زیادی که این تیم داشت، اضافه کرد: باتوجه به شرایط فوتبال بانوان دسترسی به فیلم تیم‌ها کم است و شناخت کمی از تیم مقابل داشتیم، اما باید روی تیم و برنامه های که داریم بیشتر کار کنیم. 

آقا بزرگی همچنین در ارتباط با تغییر در کادر فنی تیم و تاثیر آن گفت: این تغییرات یک وقفه کوتاه بین تمرینات دوره اول و دوم ایجاد کرد؛ اما توانستیم با حمایت باشگاه و همکاری بچه‌ها تیم خوب جمع کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال بانوان تيم فوتبال ذوب آهن گاز ایلام فوتبال بانوان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که این تیم پس از بیشتر از یک دهه قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را از دست بدهد و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم جدی درباره توخل بگیرند.

چند هفته قبل بود که باشگاه بایرن به صورت رسمی اعلام کرد که با این مربی آلمانی به توافق رسیده است که در پایان فصل پس از اتمام مسابقات همکاری شان را به صورت دو طرفه قطع کنند و او در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت.

اما به نظر می‌رسد گزینه‌هایی که مدیران این باشگاه برای جانشینی این مربی انتخاب کردن چندان به مصرف هواداران بایرن خوش نیامده است و آنها ترجیح می‌دهند که تیم‌شان در فصل آینده هم تحت هدایت سرمربی فعلی‌اش به میدان برود تا مربیانی مانند رالف رانگنیک جانشین او شوند.

هواداران بایرن مونیخ حالا طومار مجازی را راه اندازی کردند که در آن از مدیران این باشگاه خواسته‌اند توخل را در فصل آینده هم به عنوان سرمربی این تیم حفظ کند و تا به حال بیشتر از 12 هزار نفر این طومار را امضا و از این خواسته حمایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!