Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به منظور تعدیل قیمت مرغ و برنج در آذربایجان شرقی، مرغ منجمد و برنج وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف انجام می شود.
به گزارش خبرنگارما در تبریز؛، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید دکتر محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از نحوه توزیع کالاهای اساسی در تبریز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: مرغ منجمد دولتی به قیمت مصوب تنظیم بازار در 135 فروشگاه زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس اکبر فتحی با بیان اینکه توزیع روزانه 60 تن مرغ منجمد در استان برای ایجاد تعادل در بازار آغاز شده است اظهار کرد: تمام تعاونی ‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه های تعاونی کارگری و کارمندی می‌توانند برای دریافت مرغ مورد نیاز خود پس از اخذ حواله از مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ، مستقیم به سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.
وی ادامه داد: توزیع گوشت مرغ منجمد در استان با نرخ مصوب به ازای هر کیلوگرم 18 هزار و 800 تومان در درب سردخانه های شرکت و 20 هزار تومان برای مصرف کننده انجام می شود.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مرغ به اندازه کافی در سردخانه های شرکت پشتیبانی دام موجود است و هم برای فروشگاه‌ها و هم مردم محدودیتی برای خرید وجود ندارد. وی همچنین از توزیع برنج وارداتی در سطح تبریز و تمامی شهرستانهای استان خبر داده و افزود: هر کیلو برنج تایلندی 12 هزار و 500 تومان و برنج هندی هم 18 هزار و 500 تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.ش  ایازی خبرنگار آریا در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهادکشاورزی استان آذربایجان آذربایجان شرقی مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان