Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعظم کریمی گفت: ششمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در سال جاری، ۲۴ و ۲۵ آبان ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و به صورت مجازی برگزار می شود.

وی در خصوص این دوره ملی دو روزه به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: تفاوت این دوره با دوره‌های قبلی این است که ما دوره‌های مهارتی را هم به دوره‌های دانش افزایی اضافه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: پیرو درخواست شمار زیادی از مشاوران و روانشناسان مبنی بر تقویت مهارت ها در حوزه فن بیان و ارتباط موثر که یکی از شاخص های اساسی ارتباط مشاوران و روانشناسان با مراجعین به این مراکز است، در این دوره به مدت ۸ ساعت با بهره‌گیری از دانش یکی از اساتید پیشکسوت و بنام این حوزه، روانشناسان و مشاوران به صورت حضوری و مجازی آموزش می بینند.

کریمی با بیان این که در نظر داریم از این پس دوره‌های مهارتی را به دوره های دانش افزایی اضافه کنیم، اظهار داشت: مهارت هایی مثل تولید محتوا در فضای مجازی و بهره گیری از رسانه های نوین در ارتباط موثر با مراجعین از مباحثی هستند که در دوره‌های دانش افزایی آنها را دنبال خواهیم کرد.

فرزندپروری (راه های شکل گیری هویت در کودک و نوجوان) توسط دکتر مهدی دوایی متخصص روانشناسی تربیتی دارای مدرک دکترای علوم تربیتی، نقش آموزش های عاطفی در تحول فرهنگی جامعه توسط سرکار خانم رقیه نیرومند کارشناس ارشد بالینی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، اصول فن بیان و ارتباط موثر توسط آقای محمد حسین سروش مدرس گویندگی، اجرا و فن بیان در صدا و سیما از عناوین و اساتید این دوره ملی دو روزه است.

گفتنی است؛ در پایان این دوره دو روزه، به شرکت کنندگان گواهینامه مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مشاوره اعطا خواهد شد.  

برچسب‌ها مشاوره وزارت ورزش و جوانان استان قزوین قانون تسهیل ازدواج جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشاوره وزارت ورزش و جوانان استان قزوین مشاوره وزارت ورزش و جوانان استان قزوین قانون تسهیل ازدواج جوانان دانش افزایی دوره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد گفت: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رییس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

 انسیه خزعلی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد، اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدار سازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور