Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام‌ جمعه پرند گفت: اگر مسئولان برای مردم و خدمت به خلق کار کنند عبادت محسوب می‌شود و رضای خدای متعال را در پی خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیل کاظمی امام‌ جمعه شهر پرند در نشست خبری پیش از ظهر امروز با اصحاب رسانه اظهار داشت: اگر هر یک از مسئولان فکر، نگاه و عملشان برای مردم باشد و برای خدمت به مردم بکوشند عبادت محسوب می‌شود و رضای خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان در کنار کار و خدمت به مردم باید از ابزار رسانه برای اطلاع‌رسانی، تنویر افکار عمومی بهره برند و رسانه‌ها نیز باید مطالبه گر حقوق شهروندی باشند و مطالبات مردمی را از مسئولان پیگیری کنند تا ارتباطی دوسویه ایجاد شود.

امام‌ جمعه پرند در ادامه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی، معضلات و مشکلات شهر گفت: در عرصه فرهنگ و چالش‌های اجتماعی طبیعی است که برخی کارها باید از سوی بنده انجام شود و به‌عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهدای مدافعان حرم شهر پرند برنامه‌های متنوع و اساسی در این زمینه طراحی و برنامه‌ریزی‌شده است تا در زمان‌های خاص و مناسب اجرایی شود.

کاظمی عمل کردن به وعده‌ها و سخنان را یکی از مهم‌ترین عوامل اعتماد مردم به مسئولان دانست و یادآور شد: برخی وعده‌ها و سخنان بنده در این شهر با پیگیری و برنامه‌ریزی در سه مقطع کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مشخص می‌شود و برخی پروژه‌ها ممکن است در اجرا جهت امور اداری و تشکیلاتی به زمان بیشتری نیاز داشته باشد و تا حصول نتیجه زمان‌بر باشد.

وی در ادامه گفت: برای نتیجه‌گیری بهتر و ارتباط‌گیری و پیگیری موضوعات باید کار تشکیلاتی کنیم و یارگیری افراد صورت گیرد و با هم‌افزایی می‌تواند کارهای بهتری انجام شود لذا برای زمینه‌سازی کار تشکیلاتی در شهر پرند کارگاه‌های آموزشی تشکیلاتی برگزار و با استقبال خوبی روبه‌رو شد که با این اتفاق حلقه‌های مفقوده و میانی شناسایی شد و کارگروه‌های تشکیلاتی تخصصی نیز تشکیل شده است.

امام‌ جمعه پرند ادامه داد: باید شناسایی حلقه‌های میانی، ارتباط‌گیری با مردم و فرماندهی قرارگاه و تشکیلات مدیریت شود و ما نباید فقط در مواقع خاص به سراغ مردم برویم اگر این گونه باشد ارتباط بین ما و مردم صورت نمی‌گیرد لذا این اتفاق و ارتباط بین مردم و شهروندان ما در شهر و مسکن مهر باید صورت گیرد.

کاظمی در زمینه جایگاه مساجد بیان کرد: ائمه جماعات مساجد فقط مأموریت نمازخواندن ندارند و باید در مسجد با مردم محله ارتباط برقرار کنند و از حال همسایگان، مشکلات و کاستی‌های آن‌ها مطلع باشند و با برنامه‌ریزی در رفع نیازها اقدامات لازم را انجام دهند که با هم‌افزایی و ارتباط با حلقه‌های میانی و مردم این اقدام ثمر می‌دهد. ما با کار روزمره مخالف هستیم اما در این شهر با کمبود و محرومیت‌های مساجد و مراکز فرهنگی این اتفاق دچار مشکل است که این موضوع را هم پیگیر هستیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی شهدای مدافعان حرم شهر پرند ابراز داشت: مسجد تراز اسلامی باید به موضوعات پیرامون و مردم اطراف خود و محیط پیرامونی اهمیت داده و ارتباط بگیرند و حتی تهیه لیست نیازمندان محله و تأمین، تهیه، بسته‌بندی و توزیع کمک‌های مؤمنانه به مردم توسط امام جماعات مساجد صورت گیرد و این اقدام باید در عین رعایت کرامت انسانی انجام شود.

کاظمی تأکید کرد: بنده به‌ عنوان امام‌ جمعه و فرمانده قرارگاه و مشغله کاری در دفتر، نماز جماعت مسجد جامع امام علی (ع) را با ارتباط‌گیری با مردم و پاسخگویی به سؤالات آن‌ها در خارج از وقت اداری بعد از نماز جماعت برگزار می‌کنم و در ساعات شخصی در آن مکان با مردم ارتباط گرفتم و با این ارتباط حلقه‌های میانی شناسایی شده است.

وی در زمینه متمرکز شدن کمک‌های مؤمنانه و اقدامات خیرخواهانه گفت: در همین راستا نرم‌افزاری در حال طراحی است که کمک‌ها منسجم، مدیریت و پالایش شود و بهینه صورت گیرد و به دست نیازمندان واقعی با کرامت برسد و حسن این نرم‌افزار این است که لیست‌های متعدد، یک دست و متحد می‌شود و کمک‌ها به صورت واحد و منظم به دست نیازمندان می‌رسد.

امام‌ جمعه پرند ادامه داد: همزمان با طراحی این نرم‌افزار دوره‌های تخصصی مشاوره برای ائمه جماعات مساجد در حال برگزاری است و با اخذ مدرک معتبر و تخصصی وارد کار مشاوره‌ای به مردم در مساجد شوند و خدمات زیر بنایی ماندگار صورت گیرد.

کاظمی گفت: با راه‌اندازی گروه مشاوران اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی در مساجد توسط کارشناسان، معضلات اجتماعی و به‌ ویژه ترویج ازدواج‌های آسان ساماندهی می‌شود و طلاق‌ها کاهش خواهد یافت.

دستور وزیر کشور جهت بررسی شهرستان شدن پرند؛ رفع مشکلات و کمبودهای شهر پرند در اولویت قرار می‌گیردمتروی پرند با 90 درصد پیشرفت فیزیکی معطل چیست؟توضیحات شرکت عمران پرند درباره واریز پول به حساب شرکت "کوزو"

امام‌ جمعه پرند در زمینه کاستی‌ها و مطالبات مردمی ابراز داشت: درمانگاه شهید سلیمانی در اختیار نیروی زمینی سپاه است و اقدامات سپاه پرند باعث شد واکسیناسیون کرونا در این درمانگاه اجرایی شود و با توجه به نیاز مبرم مردم به این خدمات ما فکر افتتاح فاز به فاز درمانگاه را داریم ولی مسئولان بهداشت و درمان خواستار افتتاح کامل آن هستند و مباحثی مانند بخش رادیولوژی و مجوزها و تجهیزات آن‌ها در دست اقدام‌ است و مردم این شهر از حداقل حقوق شهروندان بیمه تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌ها محروم هستند و در حال پیگیری است و هم‌ اکنون پزشک عمومی واکسیناسیون آن فعال است و با پیگیری بخش‌های دیگر هم راه‌اندازی خواهد شد.

کاظمی با اشاره به استقلال سیاسی و اداری پرند اظهار داشت: مدرک صوت بنده موجود است و مطالبه‌گری بنده نه از روی شهرت و شهوت است بلکه فقط برای خدمت است و بابت خدمتی که در پرند می‌کنم از پرند مبلغی دریافت نمی‌کنم و با هزینه خودم کار می‌کنم تا زبانم باز باشد.

وی افزود: پرند در 30 کیلومتری تهران واقع شده اما حتی بیمارستان ندارد و با کمبود اداره آموزش‌ و پرورش، کلانتری، امنیت، حمل‌ و نقل عمومی، مترو، مسجد، مراکز فرهنگی، ورزشگاه، میدان میوه و تره‌بار و غیره روبه‌رو است و بنده به‌عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهدای مدافعان حرم و امام‌ جمعه شهر پرند مطالبه‌گر حقوق شهروندی عموم مردم فهیم، نجیب، صبور و انقلابی پرند هستم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه جمعه پرند صورت گیرد شهر پرند کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است

حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند از استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با موضوع دوخت رایگان چادر بانوان در شهر پرند و پیگیری‌های امام جمعه این شهر گفت: با توجه به وضعیت بد اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها، احساس ضرورت کردیم تا خدمتی در رایگان در جهت عفاف و حجاب را ارائه دهیم.

امام جمعه پرند به تعلیم و کارآموزی برخی از محصلان حوزه علمیه خواهران پرند در هنر دوخت چادر مشکی و رنگی در انواع مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار دوخت، چادر به قیمت کارخانه شهرکرد ارائه می‌شود که مورد استقبال بانوان شهر پرند قرار گرفته است.

وی درباره روند ارائه خدمت به بانوان شهر پرند در عرضه و دوخت چادر توضیح داد: بانوان در طول هفته ثبت نام می‌کنند و برای پنجشنبه که خیاطان مخصوص این کار در حوزه علمیه خواهران مستقر می‌شوند در فاصله زمانی صبح تا غروب نوبت می‌گیرند؛ این کار به صورت یکسره در این ساعت انجام می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: خواهرانی که زحمت دوخت چادر را تقبل کرده‌اند، اکنون به دوخت چادرهای ساده، قجری، ملی و انواع دیگر مسلط هستند و مراجعین از کارشان رضایت کامل دارند؛ در همان روز مراجعه چادر برش می‌خورد و دوخته می‌شود که علاوه بر رایگان بودن، در سریع‌ترین زمان تحویل می‌شود.

امام جمعه پرند تأکید کرد: چنین خدمتی در کنار طرح عفاف و حجاب، کمک شایان توجهی به خانواده‌های مذهبی است که حجاب برتر یعنی چادر را برای خود برگزیده‌اند؛ به این وسیله کمک می‌کنیم تا حتی خانواده‌های ضعیف که خرید چادر برایشان دشوار است بتوانند پاداش این انتخاب خوب خود را دریافت کنند.

وی درباره توسعه این کار اظهار داشت: پس از گام اول، به دنبال این هستیم که در مجموعه خود دوخت لباس‌های اسلامی را شروع کنیم.

کاظمی خدمات فراجا در امر به معروف و نهی از منکر در خط مقدم طرح عفاف و حجاب را ستود و افزود: این خدمت ما اقدامات جانبی است که به عنوان کار فرهنگی می‌تواند کمک کار طرح عفاف و حجاب باشد.

امام جمعه پرند وضعیت فرهنگی شهر پرند را به دلیل سکنه‌ای که همه مهاجر هستند ضعیف ارزیابی کرد و گفت: با همین وضعیت ضعیف فرهنگی در شهر نوپای پرند استقبال از طرح دوخت رایگان چادر چشمگیر و فراتر از انتظار و برای بنده و تمام مجموعه خواهرانی که کمک می‌کنند قابل تقدیر و تحسین است.

کد خبر 6096575

دیگر خبرها

  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • چگونه می‌توان راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار داد؟
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟