Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@09:04:36 GMT

مصطفی آجورلو از انتخاب مدیر آکادمی منصرف شد؟  

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۵۸۱۲

به نظر می رسد موقتا مدیر عامل استقلال از انتخاب مدیر آکادمی جدید منصرف شده است

محمدرضا مهرانپور فعلا به کادر خود در باشگاه استقلال ادامه می دهد.

به گزارش طرفداری، بعد از انتخاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال، او بلافاصله به دنبال مجید جلالی رفت تا وی را مدیر آکادمی باشگاه کند اما چون این مربی با سابقه هنوز برای خود شانس سرمربیگری لیگ برتری قائل است، از پذیرفتن این سمت انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن گزینه هایی مثل خسرو حیدری و مجتبی جباری مطرح شد اما از یک طرف خسرو حیدری پست مشاور گرفت و از طرف دیگر مذاکرات با جباری متوقف شد تا اینطور به نظر برسد مصطفی آجورلو موقتا از انتخاب مدیر آکادمی منصرف شده است.

با این شرایط فعلا محمدرضا مهرانپور به کار خود ادامه می دهد تا زمانی که آجورلو با سری خلوت تر بتواند سر و سامانی به وضعیت آکادمی باشگاه استقلال بدهد.  

 

بیشتر بخوانید:

جعفر مختاری فر پیشنهاد مدیرعامل استقلال را نپذیرفت

 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! حکم مارک ویلموتس در دادگاه CAS شکسته شد! / غیر رسمی نماینده مجلس: چرا اسكوچیچ با موضوعات بدتر از طارمی، برخورد نكرد؟ کارلوس کی روش: بازیکن آنگولا به من فحاشی کرد/ او به دنیا نیامده بود، من مربی بودم پیام دنی آلوز به هواداران بارسلونا: 5 سال تلاش کردم و حالا به خانه برمی گردم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر آکادمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت مدیره باشگاه استقلال در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی گرفتند. این نخستین تغییر در باشگاه استقلال از زمان روی کار آمدن هلدینگ خلیج فارس است.

یک مقام مسوول در باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت که تا زمان تعیین مدیرعامل باشگاه، فرشید سمیعی سرپرست باشگاه خواهد بود.

کد خبر 6094718

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر