Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به ابراز رضایت رئیس‌جمهور از برنامه‌های سفر به این استان گفت: انتظار این است تا وفاق و همدلی بسیار مطلوبی که درحوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان وجود دارد در دوره جدید نیز ادامه‌دار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری نهمین سفر استان رئیس‌ جمهور به مقصد این استان داشت: رئیس‌جمهوری نیز از سفر و برنامه‌ها به نیکی یادکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت پایدار را به‌ عنوان بارز‌ترین ویژگی استان سمنان برشمرد و افزود: این مهم با توجه به وسعت و پراکندگی روستاها در استان سمنان بسیار شایان توجه است.

استاندار سمنان ضمن قدردانی از تلاش‌های سه‌ ساله حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در این استان از وی به‌ عنوان یکی از نیروهای زحمتکش و وفادار به انقلاب یاد کرد و تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در ارتباط با مدیریت و مقابله با کرونا، مسائل امنیتی و موضوعات مرتبط با تشکل‌ها، احزاب و شهرستان‌ها، ائمه جمعه و خانواده معزز شهدا صورت گرفت.

هاشمی با اشاره به نقش معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در موضوع سفر رئیس‌ جمهور به این استان، از زحمات وی قدردانی کرد و افزود: امروز برادر عزیز دیگری به‌ عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب می‌شوند که از نیروهای وزارت کشور بوده و در مدت 19 سال خدمت به انقلاب، تلاش‌های خوب و صادقانه‌ای داشتند.

به گفته وی ریواده در مسئولیت‌های رئیس اداره سیاسی استانداری خراسان رضوی، بخشداری، معاونت فرماندار، فرماندار و ریاست دبیرخانه شورای مواد مخدر و نیز معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مشهد سابقه فعالیت داشته است.

استاندار سمنان با اشاره به مدیریت مناسب احمد ریواده در مسائل سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نیز انتخابات بسیار شهرستان مشهد تصریح کرد: در انتخابات مشهد، کوچک‌ترین شکایت و اعتراضی را نداشتیم.

هاشمی با تأکیدبر مدیریت مناسب معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در ساماندهی معتادان متجاهر شهرستان مشهد با همکار مجموعه دادستانی و شهرداری این شهر، ابراز امیدواری کرد تا در دوره مدیریتی جدید در استان سمنان نیز اقداماتی مطلوب در این زمینه انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه وفاداری و صداقت دو ویژگی بسیار مهم و مورد انتظار از کارکنان در مجموعه استانداری سمنان است گفت: وفاق و همدلی که در زمان خجسته‌پور وجود داشت باید ادامه‌دار باشد و ما نیز از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.

سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ضمن قدردانی از زحمات خجسته‌پور در زمان تصدی معاونت سیاسی، امنیتی استانداری سمنان تصریح کرد: در زمان سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان شاهد بودم که ایشان زحمات بسیاری کشیدند و مباحث را با برنامه پیش بردند.

احمد ریواده اضافه کرد: در دوره جدید نیز تلاش خواهیم کرد تا سیاست‌ها و راهبردهای دولت مردمی و ایران قوی و مدیریت عالی دولت در استان سمنان را به پیش ببریم.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز از دوران حضور خود در این استان به نیکی یاد کرد و گفت: در روز معارفه نیز خود را سرباز نظام و کارگزار دولت معرفی کردم و هم‌اکنون نیز خود را همچنان سرباز نظام و کارگزار دولت و سرآمد آنها خدمتگزار مردم می‌دانم.

حبیب‌الله خجسته‌پور تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌ها با همکاری همکاران خوبم در استانداری توانستیم‌ به وظایف سازمانی در خصوص خدمت به مردم جامع عمل بپوشانیم.

وی از امنیت پایدار به‌ عنوان شاخصه مهم استان سمنان در سال‌های متمادی یاد کرد و گفت: امنیت پایدار همواره در استان سمنان وجود داشته است.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به نقش‌آفرینی در برگزاری سه انتخابات به‌ عنوان رئیس ستاد انتخابات و ستاد امنیت انتخابات استان سمنان در دو مقطع زمانی تصریح کرد: هر 3 انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار شد و در استان سمنان هیچ‌گونه اعتراضی ثبت نشد.

خجسته‌پور با اشاره به رونمائی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان تصریح کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل استان سمنان که سه سال قبل در نقطه ابتدایی بود در دستور کار قرارگرفته و با دریافت اطلاعات، این مهم به انجام رسید.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد سمن‌ها در استان سمنان عنوان کرد: در کنار افزایش کیفی، با برگزاری دوره‌های آموزشی با وجود شیوع کرونا سعی شده است تا کیفیت‌بخشی به فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد استان سمنان نیز در دستور کار قرار گیرد.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به توسعه کمی و کیفی احزاب در این استان عنوانت کرد: خانه احزاب استان سمنان از نخستین خانه‌های احزاب تشکیل شده در کشور است.

خجسته‌پور با اشاره به اقامت مجاز بیش از 40 هزار اتباع خارجی در استان سمنان، خدمت‌رسانی به مهمان‌شهر مهاجرین با 4 هزار سکنه را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: همه اقدامات در حوزه اتباع خارجی در استان سمنان در کمال مهربانی و عطوفت صورت گرفت و اتباع استان سمنان کمترین حاشیه امنیتی را برای کشور داشتند.

گزارش تسنیم از نهمین سفر استانی| دستور رئیس‌جمهور برای بازگشایی واحد تولیدی راکد پس از 10 سال/ آیت‌الله رئیسی: وعده‌ها به مردم باید عملی شود+ فیلمنهمین سفر استانی رئیس‌جمهور| رئیسی: دولت به‌دنبال گره‌گشایی از مشکلات استان سمنان است/ 13 آبان یادآور پرچمداری امام(ره) مقابل استکبار جهانی است+فیلمگزارش تسنیم از هشتمین سفر استانی دولت| رئیسی: با کار مداوم و مستمر راه آهن اردبیل تکمیل شود/ توسعه نیافتن مغان هیچ توجیهی ندارد + فیلم

رئیس سابق شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان ضمن قدردانی از رسانه‌های این استان عنوان کرد: رسانه‌های استان سمنان در طول 3 سال گذشته حتی یک مطلب در مورد معاونت سیاسی، امنیتی استانداری سمنان به بدی درج نکردند و ارتباط خوبی با رسانه‌های استان سمنان برقرار بود.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان سمنان با اشاره معاون سابق سیاسی استان سمنان استان سمنان معاونت سیاسی رئیس جمهور خجسته پور سمنان ضمن سفر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم