Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور خانه گیر روز شنبه در جریان سفر به بم و بازدید از روستاهای دریجان و دربر این شهرستان به خبرنگار ایرنا بیان کرد: اعتبار ارزش افزوده به حساب تمامی دهیاری های استان کرمان واریز شده است.

وی اظهارداشت: استان کرمان بیش از ۱۱ هزار روستا دارد که در حوزه اجرای پروژه های عمرانی با تشکیل شورا و دهیاری یا روستاهای فاقد دهیاری اتفاقات خوبی رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه گیر ادامه داد: در حوزه اقتصادی روستاها نیز برنامه های خوبی در سطح استان رقم خورده که باعث شده در بسیاری از روستاهای استان کرمان مهاجرت معکوس صورت گیرد و افراد از شهرها به روستاها مهاجرت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان توضیح داد: در حوزه اعتبارات تسهیلات روستایی نیز برای پست بانک، دهیاری ها و ساکنان روستاها اعتبارات خوبی درنظر گرفته شده است.

به گفته وی به جز حوزه عمران روستایی، نگاه اصلی، بحث تامین اقتصاد روستاییان است تا زمینه مهاجرت آنان به شهرها یا حاشیه نشینی از بین برود.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان همچنین درباره برنامه بازدید خود از روستاهای بم اظهارداشت: در جریان این بازدیدها درباره مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن های همراه، توقف عملیات گازرسانی و مجتمع آب شرب روستاهای دهستان دریجان بازدیدی به همراه متولیان دستگاه های مربوط به این سه حوزه به عمل آمد و اطلاعات مربوط به پروژه ها جمع آوری و گزارش آن را به استاندار ارائه می شود.

وی ادامه داد: طی بازدید میدانی به عمل آمده در دیگر حوزه های روستاها مشکلاتی مانند احداث معابر، قیر رایگان، روشنایی، آسفالت، اجرای طرح هادی و بحث مسکن روستایی وجود داشت که از طریق دفتر روستایی پیگیری به عمل می آید.

در جریان این بازدید دهیاران و روسای شوراهای روستاهای دریجان، طاغوئیه، جزین و دربر شهرستان بم درباره مشکلات مربوط به این روستاها گزارش هایی ارائه کردند.

به گزارش ایرنا دهستان دریجان در سال ۹۷ با ترکیب ۸۲ روستا در بخش مرکزی شهرستان بم تشکیل شد.

شهرستان بم در ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها اینترنت کرمان گاز رسانی بم توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مالیات بر ارزش افزوده استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت کرمان گاز رسانی اینترنت کرمان گاز رسانی بم توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مالیات بر ارزش افزوده استانداری کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است