Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنچه امروز نماینده آل اشپورت در خاور میانه درباره رابر دومان گفت، همان است که طرفداری ۲۵ روز پیش تر نوشته بود؛ بی خبری شرکت اروپایی از ادعاهای رییس فدراسیون فوتبال…

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال در حالی روی سایت خود رابر دومان را به عنوان نماینده انحصاری شرکت آل اشپورت معرفی کرده که این شرکت به گفته نماینده آل اشپورت در خاور میانه اصلا نماینده آنها نبوده و هیچ نقشی هم در تامین البسه تیم ملی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(اینجا بخوانید)

طرفداری در گزارش ۲۵ روز پیش خود نوشته بود روی سایت آل اشپورت هیچ اسمی از رابر دومان نیست و نماینده شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در ایران شرکتی به نام زربافان است و احتمالا غلامرضا علیخانی از زربافان نمایندگی گرفته است. در همان گزارش آمده بود رابردومان را فدراسیون فوتبال به نماینده آل اشپورت در ایران معرفی کرده و حالا نماینده آل اشپورت در خاور میانه در بیانیه خود این خبر رسانه طرفداری را تایید کرده و آورده است؛ 

از طرف فدراسیون شرکتی به نام رابردومان به آل‌اشپورت معرفی شد و طی قراردادی در تاریخ اول شهریور ۱۴۰۰ این شرکت صرفاً به عنوان شرکت همکار در ایجاد بستر فروش البسه هواداری تیم ملی فوتبال در حوزه‌های آنلاین و آفلاین آغاز به همکاری کرد، اما به دلایل مختلف پس از مشکلات به وجود آمده در فاصله یک ماه از شروع قرارداد، شرکت آل‌اشپورت نسبت به فسخ قرارداد و پایان همکاری با این شرکت و اعلام آن به فدراسیون اقدام کرد. همچنین مزید اطلاع است شرکت رابردومان هیچگونه نمایندگی از شرکت آل‌اشپورت در ایران نداشته، ندارد و همچنین هیچکدام از البسه رایگان تحویلی به فدراسیون توسط این شرکت تأمین نشده است.

قرارداد همکاری نماینده آل اشپورت در ایران با رابر دومان تنها یک ماه بعد فسخ شده (یعنی اول شهریور امضا و اول مهر فسخ شده اما رییس فدراسیون دوشنبه ۲۶ مهر ماه در برنامه فوتبال برتر رابر دومان و غلامرضا علیخانی را نماینده آل اشپورت معرفی کرد.

خنده دار این است که چنین فدراسیونی منتقدان خود را به دروغگویی متهم می کند. احتمالا فدراسیون تعریف درستی از راست و دروغ ندارد وگرنه مگر می شود رییس فدراسیون فوتبال در یک برنامه زنده صاف صاف به دوربین زل بزند و راست نگوید؟ وقتی شهاب عزیزی خادم می گوید رابر دومان نماینده آل اشپورت است، حتما همین درست است و لابد نماینده آل اشپورت در خاورمیانه هم مثل آن عده قلیلی است که شهاب عزیزی خادم گفته بود بازنده های بزرگ این بازی هستند! احتمالا بیانیه نویس فدراسیون فوتبال تا دقایقی دیگر بخش جدید بیانیه را می نویسد و در آن خواهان تحت تعقیب قرار گرفتن آل اشپورت می شود! در بیانیه قبلی خواسته شده بود رسانه طرفداری تحت تعقیب قرار بگیرد!

اصلا بر فرض هم که حرف نماینده آل اشپورت درست باشد، آل اشپورت در جایگاهی نیست که رابر دومان جان و غلامرضا علیخانی خان را به رسمیت نشناسد! مهم عزیزی خادم و مهرعلی هستند که رابر دومان را خوب می شناسند و از فرط شناخت، علیخانی را در تمام سفرها همراه خود می برند و در تمام فعالیت های تجاری فدراسیون دخیلش می کنند! این همان فدراسیون خادم ملت است، همان که شهاب عزیزی خادم می گفت، تحویل بگیرید…

راستی دوستان، با ۸۵۰ دست لباس چه کردید؟ در هر بازی اگر ۳۰ لباس هم استفاده شده باشد که قطعا نشده، ۱۰۰ لباس هم اگر به تیم های پایه ای داده شده باشد، ۱۰۰ لباس هم اگر بذل و بخشش شده باشد، باز هم باید الان نزدیک ۳۰۰ دست لباس برای بازی های بعدی تیم ملی موجود باشد تا ملی پوشان پیراهن ها را بشور و بپوش استفاده نکنند. 

بخش جذاب بیانیه نماینده آل اشپورت در خاور میانه همین است؛

در ۹ ماه گذشته این شرکت نسبت به تحویل رایگان صرفاً تعداد ۸۵۰ دست لباس مسابقه برند آل‌اشپورت با طراحی جدید و بالاترین تکنولوژی روز دنیا در صنعت پارچه و دوخت اقدام کرده و ۸۵۰ دست لباس مسابقه اورجینال به علاوه به همان نسبت سایر البسه مورد نیاز اعم از گرمکن شلوار، لباس‌هاس متعدد تمرینی، لباس‌های هتلی، کفش، لباس‌های دروازه‌بانی تحویل فدراسیون شده است…

خسته نباشید… واقعا خسته نباشید. فرموده بودید مردم خادم و خائن را خوب می شناسند، بله، شناختند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!

روزنامه کیهان در مطلبی که در ستون کیهان و خوانندگان منتشر شده است خواهان شدت دادن به مبارزه با بی حجابها شد.

این روزنامه نوشت: از فراجا درخواست می‌شود بساط سلبریتی‌هایی راکه با گردن کلفتی به دنبال ترویج بی‌حیایی هستند، با قدرت و بدون مماشات جمع کند. مردم همه پای کار هستند و اتفاقا همه دوست دارند بیشتر با سلبریتی‌های مروج بی‌بندوباری و فساد برخورد بشود.

از مردم مؤمن و با غیرت درخواست می‌شود با شماره ۱۹۷یا ۱۱۰ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند تا قوت قلبی برای عزیزان زحمتکش فراجا باشد.

انتظار می‌رود همه نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها و... نسبت به استمرار این طرح که قطعا باعث ثبات و آرامش خانواده‌هاست حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند