Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مشاور رئیس جمهور و‌ دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از کیش به عنوان منطقه‌ای ارزشمند در حوزه اقتصاد و‌ جذب سرمایه‌گذاری نام برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، سعید محمد در آیین معارفه محمد رضا نوایی لواسانی اظهار داشت: مدیرعامل جدید کیش با سیاست‌های دقیق باید با فرآیند جذب سرمایه‌گذاران، تحولی اساسی در این جزیره ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از خدمات جعفر آهنگران مدیرعامل پیشین این سازمان ادامه داد: وی مدیری با تجربه و آشنا به مناطق آزاد است و از تجربیاتشان در دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد استفاده خواهد شد.

مشاور رئیس جمهور همچنین با تبریک به محمدرضا نوایی لواسانی به عنوان سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش بیان داشت: وی از سوابق ارزشمند در عرصه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و مگا پروژه‌ها برخوردارند و این مهم سبب ایجاد تحول در بخش سرمایه‌گذاری کیش خواهد شد.

وی در مورد شاخص‌ها و راهبردهای استراتژیک برای ارزیابی عملکرد مدیران گفت: پس از تبیین شاخص‌ها و استراتژی‌ها در قالب برنامه‌ریزی‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت، عملکرد مدیران مناطق آزاد ارزیابی می‌شود.

به‌گفته محمد علی‌رغم این که مناطق آزاد کشور با هدف سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، ‌تولید و حل مسائل و مشکلات سرزمین اصلی تاسیس شده‌اند اما در چند سال گذشته با ارزیابی‌هایی که انجام شده در این زمینه از کمترین شاخص‌ها برخوردار بودند.

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول در مناطق آزاد، افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود نسبت به اجرای طرح تحول در مناطق آزاد اقدام شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد یادآور شد: با بهره‌گیری از شاخص‌ها، برنامه‌ریزی دقیق و دیپلماسی می‌توان نوع عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش منصوب شدند ‌سعید محمد: برخی آقایان مناطق آزاد ‌را حیاط خلوت خود کرده بودند/ مناطق آزاد ‌به مردم بازخواهد گشت سعید محمد: فعالیت‌های مناطق آزاد به صورت شفاف در اختیار مردم قرار می‌گیرد

وی از تکمیل سامانه شفافیت در عملکرد منطقه آزاد کیش خبر داد و خاطرنشان کرد: سامانه شفافیت با هفت خدمت رونمایی شد و هم اکنون پس از تکمیل با 16 خدمت در دسترس اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

انتهای پیام/7558/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری مناطق آزاد سعید محمد شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و رشد خوب بیش از ۴.۵ درصدی، به عدد دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید تا هفته‌ای سراسر سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: شاخص کل با رشد خوب هفته گذشته، توانست محدوده ۲.۳۰۰.۰۰۰ واحد را به سمت بالا شکسته و در این منطقه تثبیت شود. با توجه به شرایط، انتظار داریم به روند صعودی خود در میان مدت ادامه دهد. حمایت شاخص کل محدوده ۲.۲۶۰.۰۰۰ واحد است‌.

 

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است، اما رشد بیشتری نسبت به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۷۲۳ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از رشد بیش از ۵.۵ درصدی، در پایان هفته به تراز ۷۶۳ هزار واحد رسید.

او می‌گوید: حمایت معتبر این شاخص نیز محدوده ۷۵۰.۰۰۰ واحد است و در صورتی‌که بتواند محدوده ۷۸۰ هزار واحد را با قدرت به سمت بالا بشکند، روند صعودی جدید آغاز می‌شود.

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد