Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا سیدحمید سجادی شامگاه شنبه در جمع هیات های ورزشی پلدختر اظهار کرد: بررسی میدانی در خصوص ورزش این شهرستان انجام و مقرر شد با تشکیل کارگروه ویژه، مسایل و مشکلات پلدختر، معمولان و روستاها شناسایی و به آن رسیدگی شود.

وی افزود: پس از بررسی و برنامه ریزی موثر برای رفع مشکلات ورزشی پلدختر، تلاش می شود در حد توان، پیگیری و اختصاص منابع ویژه صورت گیرد و نتایج آن مرحله ‌به‌ مرحله اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین نسبت به تجهیز سالن‌های ورزشی پلدختر قول مساعد داد و افزود: اگرچه زیرساخت‌های ورزش پلدختر در پساسیل بازسازی و قابل استفاده شده است اما هنوز جای کار دارد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بر اساس برنامه آمایش سرزمین، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی اولویت کار است هرچند تلاش می شود در راستای تکمیل و بهره برداری از تمامی طرح های نیمه تمام اقدام مثبتی صورت گیرد.

سجادی ادامه داد: باید با توجه به نیازمندی های زیر ساخت ورزشی و رعایت عدالت اقدام و عملیات اجرایی پروژه های مرتبط را آغاز کرد.

سجادی در دومین سفر خود به لرستان در زمان تصدی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم عازم شهرهای بروجرد، دورود، خرم آباد و پلدختر شد و چندین طرح ورزشی را بازدید، افتتاح یا کلنگ زنی کرد.

برچسب‌ها پلدختر سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان پلدختر سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی

وزیر ورزش و جوانان کشورمان از اختصاص بودجه چشمگیر برای بازسازی ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش فارس، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم اختتامیه جام یونس شکوری، از اختصاص بودجه قابل توجه برای ترمیم ورزشگاه آزادی خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در این مراسم اعلام کرد: در قانون بودجه امسال حدود 1200 میلیارد تومان برای مجموعه ورزشگاه آزادی که عمده این اعتبارات برای ورزشگاه فوتبال است هزینه می‌شود تا نگرانی‌ها کمتر شوند.

به این ترتیب و با توجه به صحبت‌های وزیر ورزش، به نظر می‌رسد استادیوم یا به اصطلاح کاسه فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی، به خوبی بازسازی شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان