Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، گرگوری گیوت، یکی از مقامات ارشد نظامی آمریکا در خاورمیانه از احتمال برگزاری رزمایش هوایی مشترک میان رژیم صهیونیستی و دو کشور عربی بحرین و امارات متحده عربی خبر داد.

بر این اساس، وی گفت: به تازگی در دریای سرخ شاهد رزمایش مشترک نیروی دریایی آمریکا و اسراییل با بحرین و امارات بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال برگزاری رزمایش هوایی مشترک میان این طرف‌ها نیز وجود دارد.

منابع صهیونیست نیز اعلام کردند به تازگی رزمایش مشترک دریایی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است.

پس از عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی و رژیم اشغالگر قدس، این طرف‌ها اقدام به برگزاری چندین رزمایش مشترک با یکدیگر کرده اند. همکاری‌ها میان امارات و بحرین از یک سو و تل آویو از سوی دیگر در حالی انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی همچنان به کشتار مردم بی دفاع فلسطین و تضییع حقوق آن‌ها ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی رزمایش هوایی رزمایش مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که اختلافات شدیدی میان سران سرویس‌های جاسوسی-امنیتی رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: سران نهادهای امنیتی می‌گویند نتانیاهو نمی‌خواهد مسائل مهم را نهایی کند.

روزنامه صهیونیستی مذکور اضافه کرد: این افراد از نتانیاهو می‌خواهند مساله عملیات در رفح، اسرای اسرائیلی و اوضاع بعد از جنگ در نوار غزه را یکسره و نهایی کند.

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از وجود اختلافات میان نتیانیاهو و آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا است به طوری رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند جلسه میان نتانیاهو و بلینکن در اراضی اشغالی بیشتر از زمان مشخص شده طول کشیده است.

این رسانه‌ها طولانی شدن نشست میان دو طرف را به دلیل وجود اختلافات گسترده بین نتانیاهو و بلینکن دانستند.

وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به اراضی اشغالی تاکید کرده که واشنگتن نمی‌تواند از حمله رژیم صهیونیستی به رفح حمایت کند. رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که بلینکن سخنان نتانیاهو را در خصوص حمله به رفح کوچک و بی اهمیت شمرده است.

کد خبر 6095315

دیگر خبرها

  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان