Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلند در دیداری که تصور می شد کار سختی نداشته باشد، متوقف شد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/8/23؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

شمارش معکوس برای معرفی مدیرعامل پرسپولیس

قرار است وزارت ورزش طی روزهای آینده وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، اگرچه مدتها از زمان وعده داده شده از سوی سجادی برای حل و فصل مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس گذشته اما بی تردید این تغییر و تحول انجام خواهد شد و باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده و پس از پرداخت بدهی کالدرون، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خود را خواهد شناخت.

برهمین اساس خبردار شدیم کارگروه حوزه پرسپولیس وزارت ورزش از سوی سجادی ماموریت پیدا کرده کارنامه مجید صدری را طی ماه های گذشته و به ویژه پس از جدایی جعفر سمیعی مورد بررسی قرار داده تا با توجه به آن چه در این مدت گذشته، نفرات بعدی برای مدیریت پرسپولیس انتخاب شوند.

همان طور که پیش تر در طرفداری خبر دادیم صدری یکی از گزینه های جدی مدیرعاملی از سوی وزارت ورزش است و در صورت این انتخاب طبیعی است که او طبق سیاست های وزارت ورزش عمل کند.

مجید صدری یا هر مدیر دیگر طی روزهای آینده حکم رسمی خواهد گرفت و اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس نیز معرفی خواهند شد. پرسپولیسی ها در روزهای پایانی این هفته باید منتظر خبرهای جدید از وزارت ورزش باشند.

حکم مارک ویلموتس در دادگاه CAS شکسته شد! / غیر رسمی

به نظر می رسد حکم 6.2 میلیون دلاری مارک ویلموتس به 2.5 میلیون یورو تقلیل پیدا کرده است.

به گزارش طرفداری، وقتی مارک ویلموتس بعد از ماه ها بیکاری حاضر شد با دستمزدی پایین (حدود 800 هزار دلار) هدایت رجا کازابلانکا مراکش را قبول کند، اینطور تصور می شد احتمالا رای دادگاه CAS صادر شده اما هنوز این حکم ابلاغ نشده است.

در این بین برخی منابع آگاه از ایران مدعی هستند حکم 6.2 میلیون یورویی ویلموتس در فیفا به 2.5 میلیون یورو در دادگاه CAS کاهش پیدا کرده است، خبری که اگر صحت داشته باشد می تواند فوتبال ایران را از دردسری بزرگ نجات بدهد.

طبق قوانین فیفا چون ویلموتس با فدارسیون فوتبال ایران قرارداد 3 ساله امضا کرده و پولش را سر موعد دریافت نکرده بود، باید کل پول 3 سالش را می گرفت و به همین دلیل هم ایران محکوم به پرداخت 6.2 میلیون یورو به او شد.

با این حال احکام دادگاه CAS طبق قوانین کشور سوییس اجرا می شود و در آن مجازات باید با جرم متناسب باشد، در مورد ویلموتس استنباط این دادگاه این است فردی که کمتر از یک سال در یک کشور کار کرده است حقش نیست کل پولش را بگیرد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران محکوم به پرداخت 2.5 میلیون یورو شده است.

سومین بازیکن خارجی استقلال؟ شاید نیم فصل  

شاید باشگاه استقلال در نیم فصل اقدام به خرید سومین بازیکن خارجی کند.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات نام ابوالفضل جلالی را از لیست استقلال خارج کرد تا ژستد برای این تیم بازی کند اما در روز آخر فصل نقل و انتقالات احمد موسوی هم از این تیم جدا شد تا راهی گل گهر شود.

با توجه به اینکه استقلال هم اکنون یک جای خالی دارد، اینطور به نظر می رسید که استقلال یک هافبک بازیساز خارجی هم جذب کند اما ظاهرا چون بازیکن آزاد با کیفیت به این باشگاه معرفی نشده، فرهاد مجیدی موقتا از خرید سوم خارجی خود منصرف شده است.

البته به نظر می رسد استقلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی حتما یک بازیکن خارجی در پست هافبک پشت مهاجم جذب خواهد کرد تا آبی ها به این شکل تکمیل شوند.

مونته نگرو 2-2 هلند؛ کلاف سردرگم گروه G

هلند در حالی مقابل مونته نگرو قرار گرفت که با پیروزی می توانست بلیت حضور در جام جهانی را کسب کند. آن ها بازی را خوب شروع کردند و به لطف درخشش ممفیس دیپای، از حریف خود پیش افتادند ولی در نهایت حساب کار ۲-۲ شد تا همه چیز به بازی روز آخر بکشد؛ جایی که هلند، ترکیه و نروژ برای صعود مستقیم شانس خواهند داشت. گفتنی است که هلند در بازی پایانی خود در این گروه، در روز سه شنبه میزبان نروژ خواهد بود. 

قطعی شدن صعود بلژیک به جام جهانی 2022 با پیروزی 3-1 مقابل استونی

تیم ملی بلژیک به فاصله یک بازی تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه E قاره اروپا، به جمع تیم های حاضر در تورنمنت سال آینده راه یافت. 

به گزارش طرفداری، کریستین بنتکه (۱۱)، یانیک کاراسکو (۵۳) و تورگان هازارد (۷۴) برای تیم روبرتو مارتینز در این بازی گلزنی کردند و اریک سورگا هم در دقیقه (۷۰) تک گل تیم مهمان را به ثمر رساند. گفتنی است که بلژیک در روز سه شنبه، در بازی تشریفاتی خود به مصاف ولز می رود؛ مسابقه ای که از آن طرف برای تیم میزبان، شانس رسیدن به پلی آف خواهد بود. 

اروگوئه 0-1 آرژانتین؛ پیروزی بزرگ با تک گل دی ماریا

دو تیم اروگوئه و آرژانتین از ساعت 2:30 بامداد در ورزشگاه کمپیون دل سیلیو به مصاف هم رفتند. این دیدار از چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی بود. شاگردان اسکالونی با تک گل دی ماریا در دقیقه 7 توانستند پیروزی ارزشمندی را کسب کنند و در جدول 28 امتیازی شوند. پائولو دیبالا که پاس گل این بازی را ارسال کرد، در بین دو نیمه به دلیل مصدومیت تعویض شد. 

رحیم استرلینگ در اندیشه انتقال قرضی به بارسلونا

رحیم استرلینگ، وینگر 26 ساله و انگلیسی باشگاه منچسترسیتی به جدایی از این تیم نزدیک است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Matt Lawton از تایمز، احتمال جدایی رحیم استرلینگ از منچسترسیتی افزایش یافته و تمدید قرارداد او با این باشگاه بسیار بعید به نظر می رسد. در صورتی که استرلینگ تا ژانویه حضور ثابتی در ترکیب سیتیزن ها نداشته باشد، انتقال قرضی به بارسلونا را در نظر خواهد گرفت. سران بارسلونا و ژاوی، سرمربی جدید این تیم نیز علاقه زیادی به جذب او دارند. رحیم استرلینگ تا سال 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد.

 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! حکم مارک ویلموتس در دادگاه CAS شکسته شد! / غیر رسمی نماینده مجلس: چرا اسكوچیچ با موضوعات بدتر از طارمی، برخورد نكرد؟ کارلوس کی روش: بازیکن آنگولا به من فحاشی کرد/ او به دنیا نیامده بود، من مربی بودم پیام دنی آلوز به هواداران بارسلونا: 5 سال تلاش کردم و حالا به خانه برمی گردم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری مارک ویلموتس میلیون یورو وزارت ورزش جام جهانی دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!