Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:05:01 GMT

گوترش: فاجعه اقلیمی همچنان پابرجاست

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۷۶۹۴

گوترش: فاجعه اقلیمی همچنان پابرجاست

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، گوترش در بیانیه‌ای اعلام کرد که کنفرانس اقلیمی جهان با گام‌های خوشایند رو به جلو پایان یافت اما کافی نبود.

دبیرکل سازمان ملل در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: نتیجه بیست و ششمین نشست آب و هوایی یک مصالحه است که منافع، تضادها و وضعیت اراده سیاسی در جهان امروز را منعکس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اقدامات کافی نبوده، تاکید کرد: زمان رفتن به حالت اضطراری است. نبرد اقلیمی، نبرد برای زندگی‌های ماست و این مبارزه باید با پیروزی پشت سر گذاشته شود.

کارشناسان نشست گلاسکو را آخرین فرصت برای کاهش روند گرم شدن کره زمین تا حداکثر ۱.۵ درجه سانتیگراد بالاتر از میزان پیش از دوره صنعتی شدن زمین می دانند.

پیش از این گوترش هشدار داده بود که اجلاس آب و هوایی گلاسکو با خطر بالای شکست مواجه است، مگر این که رهبران جهان اقدامات قوی تری را برای جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه‌ای به کار بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده گوترش دبیرکل سازمان ملل اجلاس آب و هوایی تغییرات اقلیمی طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل، در کنفرانسی خبری با گابریل بوریک، رئیس جمهور شیلی در سانتیاگو، جنبش حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافقی دعوت کرد که به جنگ پایان می‌دهد.
گوترش گفت: کابینه اسرائیل و رهبران حماس را به دستیابی به توافقی تشویق می‌کنم که به جنگ پایان می‌دهد. من نگران هستم که پیامد‌های جنگ نه فقط غزه، بلکه همه منطقه را گرفتار کند.

 

دیگر خبرها

  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است