Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@21:50:38 GMT

آموزش : چگونه واتس‌اپ را ایمن‌تر کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۷۸۱۳

آموزش : چگونه واتس‌اپ را ایمن‌تر کنیم؟

ایتنا - ​​​​​​​واتس‌اپ برنامه پیام رسانی است که خود را بسیار ایمن می‌داند و همه پیامها و تماسهای ویدیویی در این اپلیکیشن رمزنگاری سر به سر می شوند که ارتباطات کاربران را غیرقابل رهگیری می‌کند.
با این همه کاربران می توانند با استفاده از قابلیتهای امنیتی بیومتریک شامل اثر انگشت و فیس آی‌دی (تشخیص چهره) گوشی واتس‌اپ خود را ایمن‌تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب حتی اگر کسی دسترسی فیزیکی به گوشی شما پیدا کرد، پیامهای واتس‌اپ شما امن خواهند ماند.

چگونه واتس‌اپ را در اندروید قفل کنیم؟
۱- واتس‌اپ را در گوشی اندرویدی خود باز کنید.
۲- سه نقطه ای که در گوشه سمت راست بالای صفحه وجود دارد را بزنید و تنظیمات (Setting) را انتخاب کنید.
۳- به حساب (Account) بروید.
۴- به حریم خصوصی (Privacy) بروید.
۵- در انتهای صفحه گزینه قفل اثر انگشت (Fingerprint Lock) را بزنید.
۶- در صفحه "قفل اثرانگشت" باز کردن قفل با اثر انگشت را با کشیدن دکمه به سمت راست فعال کنید. سپس با لمس حسگر با انگشت، اثر انگشت خود را تایید کنید.
۷- انتخاب کنید اگر برنامه را بستید، اپلیکیشن واتس‌اپ پس از چه مدتی باید برای فراهم کردن دسترسی مجدد شما به برنامه فیس آی دی بخواهد. می توانید بین "فورا"، "پس از یک دقیقه" یا "پس از ۳۰ دقیقه" انتخاب کنید.

چگونه واتس‌اپ را در آیفون قفل کنید؟

می‌توانید واتس‌اپ را در آیفون با فیس آی‌دی یا تاچ آی‌دی قفل کنید. هر مدل آیفونی که داشته باشید این کار فرآیند مشابهی دارد.
۱- واتس‌اپ را در آیفون باز کنید.
۲- به گزینه تنظیمات در سمت راست پایین صفحه مراجعه کنید.
۳- وارد بخش حساب شوید.
۴- وارد حریم خصوصی شوید.
۵- در پایین صفحه اسکرین لاک (قفل صفحه) را انتخاب کنید.
۶- در صفحه "قفل صفحه" قابلیت امنیتی فیس آی‌دی یا تاچ آی‌دی را مشاهده خواهید کرد. دکمه را به سمت راست بکشید تا این قابلیت فعال شود.
۷- مدت زمانی که برای ورود مجدد به برنامه در صورت بسته شدن آن باید از فیس آی‌دی استفاده کنید را مشخص کنید. می‌توانید بین گزینه‌های "فورا"، "پس از یک دقیقه"، "پس از ۱۵ دقیقه" یا "پس از یک ساعت" انتخاب کنید.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ پیام رسان آموزش واتس اپ انتخاب کنید اثر انگشت فیس آی دی سمت راست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت