Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مراسم قرعه کشی برای مشخص شدن تیم های رقیب در مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد.

علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در مراسم قرعه کشی مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی که با حضور مسئولان تیم های شرکت کننده برگزار شد، اظهار کرد: توجه ویژه جهاد دانشگاهی به دانشجو و رشد توانمندی های او در برگزاری رویدادهایی همچون مسابقات مناظره تجلی یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از چندین مسئولیت جهاد دانشگاهی را افزایش ارتباط با دانشجویان عنوان کرد و گفت: مسابقات مناظره در راستای افزایش فهم و دانش سیاسی دانشجویان برگزار می شود و تلاش می شود که در قالب اجرای این مسابقات دانشجویان را مطالبه گر بار بیاوریم.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر به دلایل مختلف، دانشجویان به جای اینکه درک بالای سیاسی پیدا کنند بیشتر سیاست زده شده اند، رویکردهای انفعالی دارند و کمتر وارد مباحث اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه می شوند.

غفاری زاده افزود: شاید بخشی از این انفعال به عملکرد مسئولین بازمی گردد که آنچنان که باید فضاهای لازم برای ابراز وجود و اعلام نظرات و انتقادات نسبت به مدیریت ها را برای دانشجویان فراهم نکرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد که اینگونه اقدامات زمینه ای برای حضور دانشجویان در مباحث کلان جامعه و تمرینی برای آنان به عنوان مدیران آینده کشور باشد و گفت: شیوع بیماری کرونا اثرات منفی زیادی بر فعالیت های دانشگاه ها داشته است چرا که در مدت شیوع این بیماری با تعطیلی دانشگاه ها روبرو بوده ایم. امید است این دوره از جشنواره فتح بابی برای بازگشت دانشگاه ها به فعالیت های معمول و پرورش فکر دانشجویان در بستر علم محوری باشد .

به گزارش ایسنا، در این جلسه قرعه کشی برای مشخص شدن تیم های رقیب در این دوره از مسابقات، بین 6 تیم شرکت کننده برگزار شد و رقبا یکدیگر را شناختند.

مرحله استانی این دوره از مسابقات، فردا دوشنبه 24 آبان در اراک برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مسابقات مناظره دانشجویی استان مرکزی جهاد دانشگاهی مسابقات مناظره استان مرکزی برگزار شد قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی برگزار شد.
دراین مراسم نفرات برتر مسابقات زبان فارسی درسطح دانش آموزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دراین مسابقات که درسطح مدارس المهدی درمناطق مختلف لبنان برگزار شد هشت هزار دانش آموز شرکت کردند.
میزان مشارکت دانش آموزان لبنانی درمسابقات زبان فارسی امسال درمقایسه با سال گذشته دوبرابر بود.
در دور دوم این مسابقات هشتصد دانش آموز به المپیاد مرکزی راه یافتند.
هم اکنون زبان فارسی دربیست و یک مدرسه در مناطق بیروت، جنوب و شرق لبنان تدریس می‌شود.

 


--------
باصدا: مجتبی امانی - سفیرکشورمان درلبنان

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد