Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سید حامد عاملی در نشست با مشاور رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای رشد و تعالی آموزشگاه‌های اسلامی و معارف دینی نهایت همکاری را با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خواهد داشت.

وی ادامه داد: باورهای دینی در دوران نوجوانی شکوفا می‌شود و یکی از اهداف ما شکوفا کردن رفتارهایی متناسب با متون آموزشی و اسلامی در مقاطع تحصیلی در نوجوانان است باید در این رابطه برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی بیان کرد: تعلیم و تربیت صحیح آگاهی و دانایی را به دنبال داشته و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش اساسی دارد، در حقیقت تعلیم و تربیت رهایی انسان از جهالت بوده که رهایی از بی‌سوادی نیز خود یک توسعه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل در شاخص های فرهنگی و اقتصادی باید پیشرفت کند، افزود: با صرف هزینه های کلان در حوزه فرهنگ و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی آن طور که باید پیشرفتی حاصل نشده در این حیطه آماده همکاری با مراکز علمی و دانشگاه ها هستیم.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل استانداری اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل استانداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اذعان بر اینکه معلمی شغل انبیاست و قداست و شرافت آن ارزشمند است، گفت: امیدواریم نمره قبولی را از معلمان خود گرفته باشیم.

سیدحامد عاملی ۱۲ اردیبهشت در دومین گردهمایی جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تبریک روز معلم این شغل را بافضیلت توصیف کرد و افزود: معلمی قداست و شرافت دارد و در جامعه ارزشمند است.

وی ادامه داد: معلمان به نوعی ایثار می کنند و زندگی و عمر خود را در مسیر انسان سازی و آینده انسان های شایسته صرف می نمایند.

استاندار اردبیل با عنوان اینکه فضیلت کار معلمی را با هیچ چیز نمیتواند عوض کرد، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد و برخی مسائل را برای معلمان استان ایجاد کرده است، اما از قداست و شرافت شغل معلمی کم نمی کند.

عاملی اضافه کرد: قدردان زحمات و تلاش های معلمان بااخلاص هستیم و امیدواریم وظیفه شاگردی را بجا آورده باشیم و نمره قبولی را از معلمان خود گرفته باشیم.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان اردبیل دارای ظرفیت‌های متعدد کشاورزی و صنعتی و گردشگری و منابع انسانی است، اظهار کرد: رتبه این استان در سطح کشور از لحاظ شاخص های توسعه ای مناسب نیست و اقداماتی را برای برطرف کردن مشکلات استان و تأمین زیرساختهای لازم انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری قطار اردبیل به میانه به بهره برداری خواهد رسید و پیگیر اتصال آن به پارس آباد تا روسیه و هلسینکی خواهیم بود.

عاملی از کنسلی ۱۷ پرواز در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: با استقرار تجهیزات در فرودگاه کنسلی ها کاهش خواهد یافت.

وی به تولید یک میلیون تن محصولات کشاورزی اشاره کرد و افزود: ۱۷ هزار میلیارد تومان به درآمد بخش کشاورزی استان اردبیل اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند