Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتطامی استان قزوین ازدستگیری اعضای باند سرقت مغازه و کشف 10 فقره سرقت مغازه در توسط پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه درسطح شهر قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه دردستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که سارقان با تشکیل باند 3 نفره با یک دستگاه خودرو سمند به صورت کاملا حرفه ای با عبور از شهر های مختلف ضمن شناسایی مغازه های فاقد دوربین و دزدگیر در مناطق مرفه نشین شهر، در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت  می کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده فنی و پلیسی و بررسی سرنخ های به جامانده در اماکن سرقت شده، در نهایت مشخصات 3 سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از ردگیری دقیق آنها و هماهنگی های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در استان مازندران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان تاکنون به 10 فقره سرقت مغازه اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند خاطر نشان کرد: تجهیز اماکن تجاری به تجهیزات بازدارنده مانند دوربین و دزدگیر تا حد زیادی آنها را از گزند سارقان در امان نگه می دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین استان قزوین سرقت مغازه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند