Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: براساس آخرین گزارشات دریافتی از حوزه معاونت مسکن این اداره کل ۲۶ هزار و ۲۷۰ نفر از شهروندان استان از ۲۸ مهرتاکنون در هفت شهر زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین آمار به ترتیب با ۱۹ هزار و ۳۵۵ نفر به شهر زاهدان و پنج هزار و ۱۶۵ نفر به شهر سراوان اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متقاضیان این طرح می‌توانند تا ۲۸ آبان جاری از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام نمایند تصریح کرد: استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بر تامین زمین مورد نیاز جهت ساخت واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن تاکید کرد و اظهارداشت: از آنجایی اراضی مورد نیاز جهت احداث واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن از طریق شناسایی اراضی الحاقی، اراضی قابل تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج و اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی تامین می‌شود ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند زمین‌های مازاد خود را به طرح جهش تولید مسکن اختصاص دهند تا به خانه‌دار شدن مردم سرعت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های این اداره کل زمین ساخت واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن در سال نخست در شهر‌های تحت پوشش تامین شده و به مروز امکان ثبت‌نام برای سایر شهر‌ها استان نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن روستایی راه و شهرسازی طرح جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان