Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@23:41:48 GMT

اظهارات حاشیه ساز رئیس فدراسیون عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۹۰۷۶

اظهارات حاشیه ساز رئیس فدراسیون عراق

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقبای تیم ملی در گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است که با گذشت ۵ بازی از تورنمنت عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته است.

عراق اکنون با ۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و نیاز به معجزه دارد که تا بتواند مجوز حضور به جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کند.

در همین رابطه عدنان درجال رئیس فدراسیون فوتبال عراق در این زمینه اظهاراتی عجیبی انجام داد و گفت: فرصت راهیابی تیم ملی به جام جهانی همچنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ۵ بازی دیگر پیش رو داریم و باید تلاش کنیم تا با کسب نتایج خوب به جام جهانی راه پیدا کنیم.

این اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال عراق بعد از عملکرد ضعیف تیم ملی این کشور در رسانه های عراق نیز حاشیه ساز شد. پیش از این گفته شد ادووکات سرمربی عراق در آستانه برکناری قرار دارد ولی استقبال رئیس فدراسیون عراق از این مربی هلندی و اظهاراتش به این شایعات پایان داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی عراق رئیس فدراسیون جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها

تلاش افغانستان و قرقیزستان برای کسب سهمیه جام جهانی فوتسال ادامه دارد و دو همسایه ایران، امروز مقابل هم صف‌آرایی آرایی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، افغانستان با شکست ۵-۳ عراق راهی دیدار نهایی شد.

در دیگر مسابقه این مرحله، قرقیزستان با پیروزی ۳-۲ مقابل ویتان راهی دیدار نهایی شد تا در نهایت افغانستان و قرقیزستان برای کسب سهمیه پنجم آسیا در جام جهانی به مصاف هم بروند.

 

دیگر خبرها

  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی