Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:48:02 GMT

آماده باش اسکوچیچ به کریم؛ تیم ملی با دو مهاجم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۹۱۷۴

آماده باش اسکوچیچ به کریم؛ تیم ملی با دو مهاجم

غیبت مهدی طارمی در اردوی تیم ملی موجب شد ایران در بازی با لبنان با یک مهاجم در راس بازی کند. 

به گزارش "ورزش سه"، شاید این فقط به خاطر غیبت مهدی طارمی نبود. از آنجایی که این بازی آخرین فرصت لبنانی ها برای پیدا کردن شانس صعود به جام جهانی بود اسکوچیچ بر آن شد تیم ملی را در فاز دفاعی قوی تر بچیند تا ابتدا گل نخورد و در ادامه با ارایه بازی ترکیبی به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت تیم ملی این بازی را به سود خود پایان برد و اکنون در شرایطی مهیای بازی با سوریه می شود که 13 امتیازی است و حریف تنها دو امتیاز به دست آورده و شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد. 

 

پیش بینی می شود به این بهانه اسکوچیچ بار دیگر تیم ملی را با دو مهاجم در خط حمله تیم ملی روانه میدان کند و در این صورت کریم انصاری فرد شانس بیشتری نسبت به دیگر مهاجمان برای بازی در کنار سردار آزمون دارد. به این بهانه که در گذشته هر گاه مهدی طارمی یا سردار آزمون تعویض می شدند این کریم انصاری فرد بود که در ترکیب تیم ملی قرار می گرفت و نکته جالب اینکه هر گاه به میدان آمد دست به یک کار بزرگ زد. خلق موقعیت گل یا به ثمر رساندن گل. اسکوچیچ در تمرین دیروز تیم ملی دقایقی به صورت اختصاصی با مهاجم آ.ا.ک صبحت کرد. شاید برای بازی با سوریه به او آماده باش داده است. اگر تیم ملی بخواهد در مصاف با سوریه هم با یک مهاجم بازی کند کریم انصاری فرد می تواند یکی از گزینه های بازی به جای علیرضا جهانبخش در کنار باشد. او در زمان مربیگری کارلوس کی روش بارها در پست هافبک های کناری یا وینگر بازی کرده است. 

 

مصاف تیم ملی فوتبال ایران و سوریه روز سه شنبه در شهر امان برگزار می شود و تیم ملی در صورت کسب سه امتیاز این دیدار شمار امتیازات خود را به عدد 16 خواهد رساند و به صدرنشینی خود در گروه Aادامه خواهد داد.

تیم ملی ایران کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس

به نظر می‌رسد رقبای منچسترسیتی از نحوه عملکرد مهاجم ناتینگهام فارست خیلی خشنود نیستند. 

طرفداری | منچسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر با نتیجه 2-0 مقابل ناتینگهام فارست به برتری دست یافت. 

در روزی که بازیکنان نونو اسپیریتو سانتو موقعیت‌های مهمی را از دست می‌دادند، با پاس‌های کوین دی بروین، منچسترسیتی توسط یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند دو گل به ثمر رساند. دو موقعیت ناتینگهام فارست در نیمه اول رقم خورد. ابتدا کریس وود مقابل دروازه تقریبا خالی سایه‌زنی کرد تا موقعیتی که اکس‌جی آن 0.7 برآورد می‌شد، به راحتی از دست برود. در ادامه نیز جیسون موریلو دیگر موقعیت مسلم گلزنی را در یک قدمی دروازه راهی آسمان کرد تا فارست در حساس‌ترین بازی ممکن از گلزنی ناکام بماند. پس از بازی، عده‌ زیادی از طرفداران ناتینگهام فارست و البته رقبای منچسترسیتی در کورس قهرمانی عملکرد کریس وود را زیر سوال بردند. آن‌ها پس از یافتن توییت‌های 10 سال پیش مهاجم نیوزلندی در مورد منچسترسیتی، به سراغ ویکی پدیای او رفتند و مهاجم فارست را عضوی از باشگاه شهر منچستر معرفی کردند. در این بین، برخی نیز نام او را به «کریس داروین نونیز نیکولاس جکسون وود» تغییر دادند. وود امروز به سبک مهاجم لیورپول و چلسی موقعیت از دست داد. 

وضعیت عجیب ویکی پدیای کریس وود در لحظه نگارش این مطلب توییت‌های کریس وود از منچسترسیتی در سال‌های 2012 و 2013؛ برداشت «هواداری از منچسترسیتی» توسط این بازیکن دشوار است. او بازی‌های زیادی را به این شکل تماشا کرده و به آن‌ها پرداخته است. 

 

موقعیتی که کریس وود از دست داد

کریس وود با وجود عملکرد نه‌چندان جالب در بازی امروز، آمار قابل قبولی در بحث گلزنی دارد. او طی 28 بازی در کنار ثبت نمایش‌های خوبی مثل هتریک در دیدار با نیوکاسل، مجموعا 12 بار گلزنی کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد