Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:42:45 GMT

سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۹۹۹۰

سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401

طی چند سال گذشته، سررسید یکی از پردرخواست‌ترین هدایا از سمت مشتریان بوده است. همچنان که برخلاف سابق که هر شخص چندین سررسید به عنوان هدیه از سمت شرکت‌ها دریافت می‌کرد، در سال‌های اخیر به دلیل شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای کاغذ و البته گرانی تبلیغات، اکثر افراد سررسیدهای خود را از مراکز لوازم التحریر به صورت شخصی تهیه می‌کنند و دیگر، دور از ذهن است که هر فرد حتی یک سررسید هم هدیه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پارت چاپ، اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال 1401 دارد، سررسید و تقویم رومیزی همچنان گزینه‌ای خوب و تاثیرگذار است؛ به طوری که سررسید تنها هدیه‌ای است که یک سال به همراه مشتری می‌ماند و برند و خدماتش را در ذهن او ماندگار می‌کند. پس فکر کردن به سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401 را باید از اکنون آغاز کرد که می‌تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد.

انتخاب تولیدکننده سررسید جهت سفارش

گام اول در تولید سررسید، انتخاب تولیدکننده مناسب است تا با بهترین کیفیت سررسید در اختیار مشتریان قرار بگیرد. یکی از بهترین تولیدکنندگان از لحاظ کیفیت، رضایت مشتریان و حجم تولید، واحد سالنامه پارت است که هرساله با ارائه مدل‌های نو و باکیفیت، می‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند. پارت تنها مجموعه‌ای است که سررسیدهای خود را با ضمانت و گارانتی کیفیت ارائه می‌کند.

با انواع سررسید پارت آشنا شوید

این تولیدکننده سررسید، چاپ سررسید 1401 و تقویم رومیزی 1401 را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و... انجام می‌دهد؛ درواقع سالنامه تبلیغاتی را می‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته‌بندی کرد.

سررسید وزیری: سررسید وزیری، یکی از سررسیدهای رایج است که معمولا در سایز 17 در 24 به چاپ می‌رسد. این سررسید انتخاب بسیاری از سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌ها است، چرا که سررسیدی بزرگ و نفیس تلقی می‌شود و برای هدیه دادن مناسب است، اما برای کسانی که به طور روزمره یادداشت‌برداری می‌کنند و همیشه آن را به همراه خود دارند، می‌تواند سنگین و نامناسب باشد.

سررسید رقعی: سررسید با قطع رقعی هم نوعی سررسید لاکچری است که اندازه‌ای برابر با 21 در 15 سانتی‌متر دارد. این سررسید تنها کمی از سررسید وزیری یعنی به اندازه دو سانتی‌متر از طول و عرض کوچک‌تر طراحی می‌شود، اما حمل آن بسیار راحت‌تر است.

سررسید اروپایی: در نهایت به سالنامه اروپایی می‌رسیم که یک سررسید خاص است و دلیل نامگذاری آن فقدان استاندارد کلی و یکپارچه برای این قطع در کشور است. صفحات داخلی سررسید اروپایی معمولا بین 13 تا 13.5 سانتی‌متر عرض دارد و ارتفاعش بین 21 تا 22 سانتی متر در نظر گرفته می‌شود. جلد سررسید قطع اروپایی بسته به نوع صحافی دوختی یا فنردوبل از 0.5 تا 1.5 سانتی متر از داخل آن بزرگتر است. سررسید اروپایی به دلایلی چون اندازه مناسب حمل روزمره و خوش‌دست بودن، از پرفروش‌ترین سالنامه‌ها به شمار می‌رود که گزینه خوبی برای حمل و یادداشت‌های متعدد است.

سررسید جیبی و پالتویی چیست؟

در این میان عناوینی چون سررسید پالتویی و جیبی هم به گوش می‌رسند؛ سررسید پالتویی ابعاد قطع کوچک‌تری نسبت به دیگر سررسیدهای ذکرشده دارد. این نوع سررسید با ابعاد کوچک و ظریفش به خوبی در جیب و کیف، جای می‌گیرد اما فقط برای دیدن تاریخ و نوشتن برنامه مناسب است! چرا که سالنامه پالتویی با ابعاد کوچکش جایی برای یادداشت‌های طولانی ندارد. این نوع سالنامه یکی از گزینه‌های مناسب برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در تیراژ بالا با قیمت کم، هدیه دهند.

در نهایت به سررسید جیبی می‌رسیم که از نامش پیداست، ابعاد بسیار کوچکی دارد. ابعاد این نوع قطع ۸ در۱۶ سانتی‌متر است و بیشتر برای کسانی مناسب است که می‌خواهند تاریخ را چک کنند و یادداشت‌هایی به عنوان یادآوری بنویسند.

مجموعه پارت، تمامی این انواع سررسید را با نهایت دقت و کیفیت به دست مشتریان می‌رساند. این مجموعه حتی در زمینه چاپ سررسید اختصاصی هم به کمک مشتریان خود می‌آید. استفاده از انواع جلد، اضافه کردن لت تبلیغاتی داخل سررسید، چاپ لوگو در تمامی صفحات داخلی، حک لوگو برروی سررسید و چاپ آستر اختصاصی از خدمات ویژه و اختصاصی مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت به شمار می‌رود. مشتریان این مجموعه می‌توانند برای اطلاع از قیمت انواع سررسید اختصاصی ، فرم ثبت درخواست سفارش را پر کنند یا حتی برای سفارش سررسید آنلاین با مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت به شماره تلفن 02188500898 تماس بگیرند. مشاوران متخصص این مجموعه نیز در اسرع وقت اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سررسید 1400 تقویم 1400 سررسید اروپایی تقویم رومیزی سانتی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی خواجه مظفری صبح شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان در رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی با رویکرد کاهش زمان رسیدگی توانست رتبه سوم را کسب کند، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری به ۱۶ روز رسیده است.

وی تعداد دادخواست‌های واصله در سال ۱۴۰۲ را چهار هزار و ۹۲۰ دادخواست اعلام کرد و افزود: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان هشت درصد کاهش داشته است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به چهار هزار و ۵۰۱ دادنامه صادر شده در سال گذشته گفت: از این تعداد هزار و ۴۲۰ فقره به صورت سازشی حل و فصل شده است.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان به تعداد دو هزار ۹۵۹ نفر بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۵ درصد کاهش داشتیم و تنها استانی هستیم که سیر نزولی داشته و بیانگر حفظ و صیانت از شغل و اشتغال شده است.

خواجه مظفری اظهار کرد: در راستای صیانت از نیروی کار و نظارت بر حسن اجرای قانون کار در واحدهای مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۲ بازرسان کار به تعداد هفت هزار ۵۳۹ مورد بازرسی انجام دادند که از این تعداد دو هزار و ۸۸۱ بازرسی مربوط به کارگاه‌های پر خطر بوده است که در نتیجه این بازرسی‌ها و ارائه آموزش‌ها در سال ۱۴۰۲ منجر به کاهش ۳۱ درصدی حوادث ناشی از کار نسبت به سال ۱۴۰۱ شده است.

وی یادآور شد در سال ۱۴۰۲ توسط مرکز تحقیقات و تعلیمات اداره کل تعاون و کار در زمینه آموزش عمومی و تخصصی در خصوص حفاظت و بهداشت کار ۲۷ هزار و ۱۷۶ نفر ساعت آموزش به کارگران و نمایندگان کارفرمایان ارائه شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل‌های کارگری و کار فرمایی طی سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل در استان داریم که ۷۷ درصد تشکل کارگر و ۲۳ درصد تشکل کارفرمایی بوده که برای سال جاری افزایش ۱۵ درصدی را پیش بینی می‌کنیم.

کد خبر 6089720

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی