Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام‌مهندسی با بیان "ضوابط جدید اداره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ابلاغ می‌شود"گفت: وزارت راه نقدهای جدی به اوضاع نظام مهندسی دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی‌محمد عبدی قهرودی در مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران، با اشاره به این‌که فرصت خدمت‌رسانی به جامعه مهندسی محدود است، اظهار کرد: حتماً اعضای سابق هیأت‌مدیره تأیید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان خیلی زود می‌گذرد. نباید لحظه‌ها را برای تکریم مهندسان از دست داد.

عبدی با یادآوری انتظاراتی که عموم مردم از مهندسان ساختمان بعنوان فرهیختگان جامعه دارند، افزود: در داخل خانواده مهندسی نیز مطالبات فراوانی وجود دارد که باید به آنها پرداخت. امروز هم مالکان، هم مهندسان ناظر هم وزارتخانه نقدهای جدی به اوضاع نظام مهندسی دارند، از منتخبان خواست نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با بیان این‌که این دوره برگزاری انتخابات به‌صورت آنلاین موجبات مشارکت تاریخی جامعه مهندسی را فراهم کرد، تأکید کرد: همین آرای پُرشمار مسؤلیت منتخبان اعضای جدید هیأت‌مدیره را بسیار سنگین می‌کند.

وی با اشاره به این‌که بدون شک در این دوره نظارت‌ها بر عملکرد دوستان سخت‌گیرانه خواهد بود به امید آنکه جمع تلاش همه ما موجب رضایت مهندسان شود، اضافه کرد: ضوابط جدیدی برای اداره هیأت‌مدیره‌ سازمان‌های سراسر کشور تدوین شده است. ابلاغ این بخشنامه‌ها باتوجه به فرایند برگزاری انتخابات به تأخیر افتاده بود که به‌زودی انجام خواهد شد.

رئیس دستگاه نظارت انتخابات مهندسی ساختمان کشور از اعضای جدید هیأت‌مدیره خواست هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف سازمان و انتخاب هیأت‌رئیسه اقدام کنند.

منتخبان از موقعیت سوء‌استفاده نکنند

خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران نیز با اشاره به مشارکت بیش از 30هزار نفر از میان بالغ بر 106هزار نفر اعضا، بیان کرد: امیدوارم این مشارکت گسترده به ارتقای جامعه مهندسی بیانجامد.

وی مبارزه با فساد، رانت و عدم سوءاستفاده از موقعیت را لازمه موفقیت هیأت‌مدیره جدید دانست و اضافه کرد: با نیت خالص برای کسب رضایت خداوند متعال همه باید تلاش کنند.جامعه مهندسی تحمل اختلاف و ناسازگاری میان اعضای هیأت‌مدیره را نخواهد داشت. اعضای سازمان به شما رأی دادند که از روز نخست برای ارتقای معیشت آنها تلاش کنید.

وی بابیان این‌که اعضای هیأت‌مدیره موظفند بنابر مفاد قانونی در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به انتخاب هیأت‌رئیسه سازمان اقدام کنند، از آنها خواست برای برگزاری منظم جلسات در راستای خدمت‌رسانی به اعضا تلاش کنند.

محبت‌خواه همچنین ابراز امیدواری کرد که تأکید بر مبارزه با مفاسد و رانت‌خواری؛ محبت‌خواه: منتخبان وعده‌های انتخاباتی را فراموش نکنند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب رؤسای دفاتر نمایندگی‌ها حتماً می‌‌باید به‌صورت «انتخابی» انجام پذیرد، از اعضای هیأت‌مدیره درخواست کرد نسبت به این موضوع اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی جامعه مهندسی نظام مهندسی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان