Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر محمدپناه، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یزد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این استان، با بیان این‌که محرومیت زدایی رویکرد جدی این ستاد در سطح کشور است، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در استان یزد سعی دارد در سایه همکاری و تعامل مستمر با تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف را رفع و یاری رسان نیازمندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رسیدگی به مناطق محروم و نیازمندان را اولویت اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام در این استان دانست و افزود: در حال حاضر اجرای طرح«مثبت حرکت» با هدف اهدا ویلچر به معلولین نیازمند از جمله اقدامات در دستور کار است.

محمدپناه در ادامه با بیان این‌که طرح مثبت حرکت ویژه کودکان معلول زیر ۱۴ سال است، گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی قرار است در سطح کشور ۲۷ هزار دستگاه ولیچر ایرانی بین جامعه هدف توزیع شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد با اشاره به این‌که در فاز اول اجرای این طرح ۲۵۰۰ دستگاه ولیچر به ارزش پنج میلیارد تومان در سطح کشور در حال توزیع است، تصریح کرد: در استان یزد نیز ۷۵ دستگاه ولیچر در قالب فاز نخست اجرای طرح بین کودکان معلول زیر ۱۴ سال توزیع شده است.

وی با بیان اینکه به صورت ذره‌بینی در حال رصد مشکلات موجود و برنامه‌ریزی برای رفع آنها هستیم، تأکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برابر سیاست‌های کلی تعریف شده به دنبال احصاء مشکلات و محرومیت‌زدایی در سطح استان و کشور است و تمام ظرفیت اجرایی و سازمانی خود را برای انجام مهم بکار گرفته است.

محمدپناه همکاری برای کشت حلزون گوش افراد کم شنوا و پرداخت تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه  برای بارور کردن زوج‌های نابارور از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام در استان یزد دانست و بیان کرد: از ابتدای امسال شورای اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام در ادارات کل استان یزد راه‌اندازی شده و مسئولیت شناسایی مشکلات و برنامه‌ریزی برای رفع آنها را به عهده دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح غربالگری سرطان ویژه افراد ۵۰ تا ۷۰ سال در شهرستان خاتم و اجرای طرح غربالگری دیابت و فشار خون در مناطق حاشیه نشین یزد از دیگر اقدامات در دستور کار این نهاد در استان است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد کودکان مناطق محروم خبرگزاری فارس اخبار یزد خبرهای یزد محرومیت زدایی کودکان معلول اهدا ویلچر ستاد اجرایی فرمان امام رئیس ستاد اجرایی فرمان استان یزد اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا