Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:04:32 GMT

آئین پاسداشت روز مقاومت مردم اندیمشک برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۰۶۲۹

آئین پاسداشت روز مقاومت مردم اندیمشک برگزار می‌شود

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم بعث عراق در چهارم آذر ۱۳۶۵ به مدت زمان یک ساعت ۴۵ دقیقه از طریق هوایی مناطق مختلف مسکونی شهرستان اندیمشک از جمله راه آهن را مورد بمباران قرار دادند.

وی با بیان اینکه در این روز و به سبب بمباران ۵۴ فروند هواپیمای بعثی ده‌ها تن مجروح و درجه شهادت نائل آمدند، گفت: چهارم آذر هم مظلومیت اندیمشک بود و هم نماد مقاومت و ایستادگی مردم شهرستان اندیمشک در مقابل دشمن بعثی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اندیمشک با تأکید بر اینکه مردم اندیمشک در دوران هشت سال دفاع مقدس دین خود را به جمهوری اسلامی ایران ادا کردند، افزود: استقامت و پایداری مردم اندیمشک در سال ۶۵ فراموش‌نشدنی و برگی زرین در تاریخ است.

وی گفت: آئین گرامیداشت پایداری و مقاومت مردم اندیمشک در تاریخ چهارم آذر ساعت ۹:۳۰ صبح در محل مصلای نماز جمعه با حضور جوانان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار جامعه برگزار می‌شود.

جهانگیری در ادامه بسیج را نیروی مردمی دانست که همواره در تمام عرصه‌ها حضور پررنگی دارد، تصریح کرد: بسیج پاره تن مردم است و بسیج از دل مردم شکل‌گرفته و یار و یاور مردم است.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که به همراه نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم، بسیاری از مراحل ثبت حماسه چهارم آذر اندیمشک در تقویم کشور انجام شده است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، در حمله وحشیانه جنگنده‌های هوایی دشمن در این روز ۳۰۰ تن از هموطنان را در اندیمشک شهید و ۷۰۰ نفر دیگر را مصدوم کردند.

بمباران هوایی اندیمشک از سوی دشمن بعثی به مدت یک ساعت و ۴۵ دقیقه به طول انجامید و این حمله هوایی دشمن طولانی‌ترین بمباران هوایی دشمن در دوران جنگ تحمیلی است.

شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان بیش از یک هزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.

کد خبر 5351322

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان جهانگیری فرمانداری اندیمشک دفاع مقدس جنگ تحمیلی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا گرگان اردبیل عکس استانها بارش باران سانحه تصادف سیستان و بلوچستان شیوع کرونا مردم اندیمشک چهارم آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است