Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری را به عنوان رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین" منصوب کرد.

متن حکم رئیس جمهور کشورمان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدحسن اختری در اجرای ماده (۵) قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مصوب ۱۳۶۹,۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۹ مجلس محترم شورای اسلامی و ماده (۱) آئین نامه اجرایی آن مصوب ۰۸/۰۷/۱۳۷۷ هیات وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین» منصوب می‌شوید. توفیقات روز افزون آن جناب در انجام شایسته وظایف محوله، حمایت همه جانبه از مقاومت و حقوق حقه مردم ستمدیده، شجاع و مبارز فلسطین، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

کد خبر 5351345

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین محمدحسن اختری حکم انتصاب ترجمه هفته کتاب معرفی کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشارات سوره مهر تازه های نشر روز جهانی فلسفه کتاب و کتابخوانی محمد مهدی اسماعیلی فلسفه ادبیات کودک و نوجوان انتشارات سروش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب و کتاب خوانی حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان استاندارد، ضمن اعلام کسب کرسی ریاست کمیته کشاورزی اسمیک در این جلسه عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در کارگروه‌های تهیه دستورالعمل‌های لازم برای مجمع اسلامی نهاد‌های تایید صلاحیت کننده حلال سازمان همکاری اسلامی IFHAB, کارگروه تجهیزات پزشکی شورای اندازه شناسی، عضویت در کمیته صلاحیت عضویت‌های هیئت مدیره و تصویب واگذاری ریاست کمیته محصولات کشاورزی به سازمان ملی استاندارد ایران توسط شورای مدیریت استانداردسازی در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در جلسه مدیریت استانداردسازی، مسئولیت ۸ پروژه از ۸۸ پروژه‌ای که در اسمیک در دست اجراست بر عهده جمهوری اسلامی ایران گذاشته شد.

در این موسسه ۲۴ کارگروه تدوین نیز در حال فعالیت هستند که سازمان ملی استاندارد ایران در تمامی آنها عضویت دارد.

گفتنی است، بیست و هفتمین اجلاس هیئت مدیره موسسه اسمیک (موسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشور‌های اسلامی) با حضور روسا و نمایندگان استاندارد ۱۳ کشور عضو از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر استانبول درحال برگزاری است.

مهدی اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس حضور دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد