Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است که مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان، در پرداخت پول باشگاه‌های نفتی این استان همکاری نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

حمیدرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: هنوز قرارداد اعضای تیم پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ملی نفت این مبلغ را به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان واریز کرده، اما اداره کل حاضر نیست آن را پرداخت کند.

وی با انتقاد از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: متأسفانه افشین حیدری در پرداخت این پول، با باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت همکاری نکرده و در این کار سابقه دارد. فراز کمالوند بازیکنان نفت را تا این لحظه کنترل کرده و نمی‌دانم از این به بعد چه اتفاقی می‌افتد.

کمالوند: تنها تیم لیگ برتر هستیم که ریالی دریافت نکرده‌ایم

مربی نفت مسجدسلیمان در مورد اقدام شاگردان کمالوند در صورت ادامه روند فعلی به تسنیم گفت: عکس‌العمل ما به این بستگی دارد که چه کاری برای بازیکنان انجام دهند. با توجه به زمانی که داشتیم، نتایج خوبی گرفته‌ و قدم‌های خود را برداشته‌ایم.

عبداللهی درخصوص وضعیت برگزاری تمرینی بازیکنان نفت MIS خاطرنشان کرد: امروز (یکشنبه) به تمرین می‌رویم، اما بازیکنان گفتند تمرین نمی‌کنیم. فرماندار محترم مسجدسلیمان پیگیر موضوع است و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان کل ورزش و جوانان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی