Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت رضایی روز یکشنبه در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان که با حضور نمایندگان بانوان ادارات و مراکز حمایتی شهرستان برگزار شد، افزود: برنامه‌های آموزشی مرتبط با کارآفرینی در شهرستان برگزار و به متقاضیان نیز تسهیلات مرتبط با این طرح‌ها به منظور راه اندازی کسب و کار پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها در جهت در بخش ایجاد اشتغال و تولید و همچنین سرعت دادن به پرداخت تسهیلات با منابع پیش‌بینی شده  است و انتظار می‌رود در بخش‌ها و روستاها نیز اهداف مورد نظر با همراهی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تحقق پیدا کند.

رضایی همچنین با اشاره به موضوع تاثیر فضای مجازی بر طلاق، نقش والدین در کاهش آسیب‌ها را مهم خواند و بر ترغیب خانواده ها به موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت در شهرستان تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب با اشاره به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان، گفت:  مشاوره و ارتقای سطح تعهد و شناخت می‌تواند به ثبات در زندگی مشترک و جلوگیری از آسیب‌ها کمک کند.

رضایی ادامه داد: چهار موسسه خیریه ویژه حمایت از بانوان بی سرپرست و بد سرپرست با پوشش ۴۵۰ خانوار در شهرستان فعالیت دارند که خواستار کمک و همراهی خیرین به این مراکز در جهت دستگیری از افراد نیازمند و کمک به حل مشکلات آنها هستیم.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.                                                         

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی گیلانغرب تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی گیلانغرب تسهیلات ارزان قیمت آسیب های اجتماعی گیلانغرب تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی بانوان آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است

میثم برجعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتدار و پیشرفت‌های کشور ضمن گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم،» کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر افزود: دفاع از حق و حقوق کارگران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این اداره بوده و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده است.

برجعلی زاده بابیان اینکه شهرستان رودسر بیش از ۱۰ هزار کارگر بیمه شده دارد، گقت: امیدوارم که با تاکیداتی که مقام معظم رهبری امسال و سال های گذشته خصوصاً در هفته کارگر داشتند شاهد افزایش امنیت شغلی کارگران و ایجاد آرامش روانی و اقتصادی و در نتیجه شکوفایی تولید و چرخش هر چه بهتر چرخ اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه کل تعهد اشتغال شهرستان رودسر ۱۸۳۲ نفر بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۷۱ نفر معادل ۱۰۸ درصد محقق شده است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در رودسر پرداخت شد که بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات توسط کمیته امداد انجام شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودسر از جمله برنامه های اداره تعاون شهرستان را همکاری بامجموعه فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شرکت ها، میزخدمت در نماز جمعه، دیدار با کارگران و پاسخ به سوالاتشان در خصوص قوانین کار و تامین اجتماعی، برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های کارگری و نیز تجلیل از ۸۰ کارگر و کارآفرین نمونه ذکر کرد.

کد خبر 6093675

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان