Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@11:51:07 GMT

واکنش قهرمان پرورش اندام جهان به حواشی اخیر

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۱۸۹۸

واکنش قهرمان پرورش اندام جهان به حواشی اخیر

خبرورزشی – در روزهای اخیر با وجود قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در مسابقات جهانی، برخی حواشی اطراف این فدراسیون به وجود آمد که این قهرمانی را زیر سایه خود برد. از بازنگشتن ۲، ۳ ورزشکار در رشته های فیتنس و پاورلیفتینگ به کشور تا اعزام نشدن تیم ملی به مسابقات آسیایی؛ مواردی بود که با علی تبریزی، عضو هیات رییسه فدراسیون و قهرمان سابق پرورش اندام جهان درمیان گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی در ابتدا درباره قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در جهان با کسب ۱۰ مدال طلا، ۷ نقره و ۵ برنز گفت: شرایط خوبی در مسابقات جهانی برای تیم ملی رقم خورد و مثل همیشه بچه های ایران گل کاشتند. فدراسیون هم به درستی کار خودش را در حمایت از تیم انجام داد و در نهایت این موفقیت کسب شد. البته رقابت ها از نظر کمیت و کیفیت سطح شاید در تاریخ بی سابقه بود چون فدراسیون جهانی رشته های جدیدی را هم اضافه کرده که ما تقریبا در همه بخش ها شرکت کردیم و موفق بودیم. 

وی درباره چرایی اعزام نشدن تیم ملی به مسابقات آسیایی لبنان عنوان کرد: بعضی اتفاقات غیرقابل پیش بینی است. فدراسیون تمامی اقدامات لازم را انجام داده بود و حتی بلیت هواپیما هم تهیه شده بود. متاسفانه در روز آخر از سوی مسئولان بالاتر خواسته شد که تیم اعزام نشود و با وجود تلاش رییس فدراسیون موافقت با اعزام صورت نگرفت. البته این اتفاق برای اولین بار در ورزش ایران رخ نداده و قبلا بارها یادم می آید که تیم ها پای پرواز به دلایل مختلف اعزام نشدند. باید ورزشکاران سعه صدر داشته باشند و فدراسیون و تیم ملی را به حاشیه نبرند چون این موضوع از دست فدراسیون خارج بوده است. شخص رییس فدراسیون همان شب با من صحبت کرد و دیدم که از همه بیشتر استرس دارد و ناراحت است.

قهرمان سابق پرورش اندام آسیا و جهان گفت: البته من معتقدم ورزشکاران شرایط را درک کرده اند و در این میان برخی دوست نماها هستند که حواشی را ایجاد می کنند. حتما به صلاح ورزشکاران ما بوده که در این مقطع به لبنان نروند. ما هم از این اتفاق ناراحت هستیم و با آن ها همدردی می کنیم. اتفاقا فدراسیون برنامه ای دارد تا زحمات این بچه ها را جبران کند. برخی متاسفانه موضوع را بیش از حد بزرگ می کنند و به آن شاخ و برگ می دهند. در دورانی که من ورزش می کردم، دو بار همین اتفاق قبل از مسابقات آسیایی رخ داد و دو بار هم قبل از مسابقات جهانی که به خاطر اتفاقات مختلف اعزام نشدیم. این اتفاق حتی فقط برای کشور ما نیست و برای ورزشکاران حرفه ای در تمام دنیا رخ می دهد. همین دیروز شنیدم که تیم ملی کاراته در لحظات آخر سفر خود به مسابقات جهانی را کنسل کرده است. 

تبریزی در پایان افزود: چه درباره اعزام نشدن تیم ملی و چه در خصوص ورزشکارانی که به کشور بازنگشتند، باید کمی صبر و تحمل داشته باشیم. هنوز مشخص نیست آن دو ورزشکار چه تصمیمی برای آینده خود دارند. البته در جریان این اتفاقات تجربه های زیادی به دست آمده که فدراسیون باید در آینده از آن ها استفاده کند و به سمت اصلاح برخی موارد برود. حتی شاید برخی افراد که به دنبال خودنمایی هستند کنار بروند و افراد دلسوز جای آن ها را بگیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی تبریزی مسابقات جهانی پرورش اندام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود

سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی؛ دکتر محمدرسول خدادای سرپرست فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی که به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد؛ گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این مجمع سالانه برنامه‌های خود را برای سال ۱۴۰۳ مطرح کرد و با اخذ رای از سوی اعضاء این مجمع به تصویب آن‌ها پرداخت.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های پیش روی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ شامل: برگزاری اولین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، اعزام و شرکت دانشجویان ورزشکار در بازی‌های جهانی و مسابقات آسیایی، برگزاری اردو‌های آمادگی دانشجویان کشور برای شرکت در سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، برگزاری لیگ‌های دانشجویی و برخی فعالیت‌های دیگر می‌شود.

دکتر خدادادی با اشاره به اینکه سی و دومین مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مصمم است تا در رشته‌هایی که دانشجویان ما حرفی برای گفتن دارند، بتواند شرایط را محیا سازد.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی خاطرنشان ساخت: لیگ‌های دانشجویی سال گذشته در ۳ رشته ورزشی برگزار شده‌اند در سال جاری ان شاء الله قصد داریم تعداد آن‌ها را با افزایش ۷ لیگ دیگر گسترش دهیم. امیدوار هستیم این روال ادامه یابد تا در نهایت شاهد پویایی و بالا رفتن میزان مشارکت در ورزش دانشگاهی باشیم.

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن