Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:39:31 GMT

در مذاکرات ۱+۵ نظام پای صنعت هوایی ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۱۹۱۸

در مذاکرات ۱+۵ نظام پای صنعت هوایی ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی بخش در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و فعلی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه صنعت هوانوردی از ابتدای انقلاب در ۴۳ سال اخیر هدف اولیه تحریم‌ها بوده است، گفت: در مذاکره با ۵+۱ آنچه نظام پای آن ایستاد، صنعت هوانوردی بود.

وی افزود: صنعت هوایی بازوی بی بدیل انقلاب است و امروز فرصت مغتنمی است که این پرچم را به عالی‌ترین سطح برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اظهار داشت: امروز در حوزه فضایی، موشک، نانو و بسیاری از صنایع‌های تک دیگر حرف برای گفتن داریم.

معاون وزیر راه گفت: آنچه رهبر انقلاب از ما انتظار دارد این است که به عنوان مدیر تراز انقلاب ظاهر شویم؛ مدیر تراز انقلاب باید به کارهای نشدنی فکر کند. امیدواریم این صنعت را به سرمنزل نهایی برسانیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره ظرفیت جدید مسافرگیری در پروازها گفت: قانون گریزی را نمی‌پذیریم اما در عین حال یار و یاور ایرلاین‌ها هستیم.

محمدی در خصوص بازنشستگان هما و مشکلات آنها تصریح کرد: برنامه‌ای برای حقوق بازنشستگان هما داریم. وزارت راه درخواستی به دولت ارائه داده است. بخشی از بازنشستگان هما درخواست‌هایی دارند که باید به حقوق آنها رسیدگی شود.

وی در مورد خرید ناوگان جدید گفت: معتقدیم ناوگان هوایی باید توسعه یابد اما در گام اول به دنبال سر پا نگه داشتن ناوگان موجود هستیم.

کد خبر 5351459 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری محمد محمدی قیمت خودرو قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی نهضت ملی مسکن بازار سرمایه قیمت یورو بانک مرکزی مرکز مدیریت راه های کشور سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی وزارت نفت جواد اوجی علی اکبر محرابیان شاخص کل بورس وزارت امور اقتصادی و دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان

سیدمسعود حسینی گفت: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: بسته‌های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان