Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر شنیدید اللهیار صیادمنش در نقل و انتقالات زمستانی با یک تیم ایتالیایی قرارداد امضا کرد، تعجب نکنید.

به گزارش طرفداری، اللهیار صیادمنش بازیکنی است که وقتی هنوز ۱۸ سالش کامل نشده بود، با تیم فوتبال فنرباحچه ترکیه قرارداد امضا کرد اما چون در این تیم به او بازی نرسید، با قرارداد قرضی راهی زوریا لوهانسک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش آنقدر در زوریا درخشان بوده که اسکوچیچ تصمیم گرفت او را به تیم ملی دعوت کند و حتی در دیدار با لبنان این بازیکن دقایقی فرصت بازی کردن پیدا کرد. قرارداد قرضی صیادمنش با زوریا در نقل و انتقالات زمستانی به پایان می رسد و از طرفی این تیم اوکراینی توان پرداخت ۳.۵ میلیون یورو درخواستی فنرباحچه را ندارد تا قرارداد او را قطعی کند.

صیادمنش تصمیمی برای بازگشت به لیگ ترکیه ندارد و گفته می شود تورینوی ایتالیا و اندرلخت بلژیک ۲ باشگاهی هستند که حاضرند مبلغ عقد قرارداد قطعی او را پرداخت کنند.

با این شرایط به نظر می رسد صیادمنش به احتمال فراوان با یکی از این دو تیم قرارداد امضا می کند، هرچند فوتبالدوستان ایرانی بیشتر دوست دارند این بازیکن را با پیراهن یک باشگاه ایتالیایی ببینند تا بتوانند بازی های اللهیار برابر تیم های بزرگ اروپایی مثل یوونتوس، میلان و اینتر را تماشا کنند.

گفتنی است از بازیکنان ایرانی فقط رحمان رضایی و علی سامره هستند که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را دارند.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره

پاتریسیو شاید در‌ رم ماندنی شود.

روی پاتریسیو دروازه بان 36  ساله و پرتغالی آاس رم پس از ورود دنیله ده روسی با درخشش میله اسویلار به دروازه ذخیره جالوروسی تبدیل شده است. قرارداد او با رم در انتهای فصل به پایان می‌رسد اما شاید این دروازه بان با تجربه در پایتخت ایتالیا ماندنی‌ شود.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ به دنبال درخشش خیره کننده میله اسویلار، روی پاتریسیو به نیمکت نشینی مطلق در رم تبدیل شده است. با این حال دنیله ده روسی از نگرش پاتریسیو در تمرینات و رختکن بسیار راضی است. پاتریسیو بدون توجه به از دست رفتن جایگاه خود در ترکیب، همچنان بسیار با روحیه است و نقش یک رهبر را در رختکن دارد. ده روسی درخواست تمدید قرارداد پاتریسیو را به باشگاه ارائه داده است و اگر این دروازه بان پرتغالی مشکلی با نیمکت نشینی نداشته باشد، به عنوان دروازه بان ذخیره به فعالیت خود در رم ادامه خواهد داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند