Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@15:29:08 GMT

پیشگامی خیرین اردبیلی در ساخت مسکن برای نیازمندان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۲۳۸۸

پیشگامی خیرین اردبیلی در ساخت مسکن برای نیازمندان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - خیرین اردبیل در ساخت مسکن برای نیازمندان پیشگام شده و اقدامات بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام داده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، خیرین اردبیلی در ساخت مسکن برای نیازمندان پیشگام شده‌اند تا چهره محرومت از استان زدوده شود. امروز به همت خیر اردبیلی حاج محمد سراج امانی عملیات اجرایی 24واحدی مسکن پردیسان حضرت ولیعصر(عج) درمنطقه میر اشرف اردبیل شروع شد و در مدت 18 ماه احداث و تحویل نیازمندان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از اهالی در مناطق محروم اردبیل با مشکل تامین مسکن و پرداخت اجاره مواجه هستند با شرایط سختی زندگی خود را سپری می‌کنند که نیازمند همت خیرین هستند.

محمد سراج امانی خیر اردبیلی هدف از این کار خود را کمک به نیازمندان برای تامین خانه و رضایت خدا عنوان کرد.آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این باره اظهار داشت: ترویج فرهنگ اقدامات خیرخواهانه یکی از ضرورت‌ها است که باید در استان مبنای کار قرار گیرد.

آیت‌الله عاملی با تشکر از خیر اردبیلی حاج محمدسراج امانی گفت: این خیر یکی ازخیران بزرگ اردبیل است که همیشه در اقدامات خیرخواهانه و کمک به نیازمندان و رفع محرومیت پیشگام بوده است و او آثار کار خود را هم در این دنیا و هم در سرای آخرت خواهد دید.

وی گفت: از عموم افرادی که توانایی مالی دارند دعوت به این عمل خدا پسندانه می‌کنم؛ واقف اثرات کار خود را هم در این دنیا و هم در سرای آخرت خواهد دید. حمایت از نیازمندان باعث کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی می‌شود لذا هر اندازه به وقف و امور خیریه دعوت کنیم باز هم کم است.

جواد انصاری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز گفت: به مساحت یک هزار متر در 5 قطعه از سوی حاج محمد سراج امانی به خیرین مسکن ساز اهدا شده است.

وی از احداث ساختمان سه‌طبقه برای نیازمندان در این زمین اهدایی خبر داد و گفت: خیر این زمین یک قطعه زمین دیگر نیز در محله معمار به مساحت 250 مترمربع برای تامین بخشی از هزینه های ساخت این مسکن اهدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی انجمن خیرین مسکن‌ساز، قرار است این ساختمان مسکونی ظرف 18 ماه تکمیل و تحویل نیازمندان گردد.

رستم قاسمی: احیاء قراردادهای خرید هواپیما به لغو تحریم‌ها بستگی دارد/تصمیم‌گیری برای ثبت‌نام مجردها در طرح مسکن، آخر هفته امکان جدید در نهضت ملی مسکن؛ ساکنان 11 کلانشهر در شهرهای جدید ثبت‌‌نام کنند 1.2میلیون نفر برای مسکن نهضت ملی ثبت‌نام کردند/ زمین 165هزار واحد آماده کلنگ‌زنی شد

فیروز مهدی‌زاده، مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل نیز در پایان این مراسم بیان کرد: انجمن خیرین مسکن ساز تاکنون 300 واحد مسکونی را با همت خیرین احداث کرده و این پروژه 24 واحدی نیز پس از تکمیل در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/141/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای نیازمندان خیرین مسکن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل، عباس نوظهور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ مجموعا ۵۰۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی از قبیل مسکن، راه، آب‌رسانی، سیل‌بند، مدرسه، آسفالت، مسجد و... هزینه کرده است.
وی افزود: در سال ذکر شده ۱۳۵ مسکن مددجویی با هماهنگی کمیته امداد ساخته شد و همچنین ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث و تحویل هم‌وطنان شد.
رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۳۶ مورد آب‌رسانی در روستا‌های استان انجام شد، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طی سال جاری به ۵۰۸ روستا آب شربِ پایدار وصل خواهد شد، و همچنین قرار است مطابق پیش‌بینی انجام شده، در مجموع ۸ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل از جمله ساخت هزار واحد مسکن ملی هزینه شود.
نوظهور به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲هزار و ۴۰۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها هستند.
رییس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های این سازمان هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی، تشریح کرد: طی این ایام قرار است گروه‌های جهادی اعم از علمی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، دامپزشکی و... در مناطق عشایری و روستایی حاضر شده و خدمات ارائه کنند.
نوظهور ادامه داد: طی این ایام ۲۵ واحد مسکن مددجویی، احداث ۱۰ کیلومتر جاده روستایی، تحویل طرح آب‌رسانی در ۷ نقطه، ۴ سیل بند، ۱۵ مدرسه، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی