Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای اجرای طرح مسیرهای ویژه دوچرخه اصفهان هزینه زیادی شده اما بسیاری از این مسیرها از استاندارد لازم برخوردار نبوده است و شهروندان هنگام استفاده از آن احساس ناامنی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز (یکشنبه) در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از آفاتی که شورا ممکن است به آن دچار شود به روزمرگی افتادن امور بوده و داشتن یک برنامه مشخص می‌تواند از بروز این آفت جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک منشور جامع برای فعالیت‌های شورای اسلامی شهر در دوره ششم تدوین شده است که هرروز باید جلوی دید اعضای شورا بوده و برنامه‌ها بر ریل این منشور هدف‌گذاری و تصویب شود. شهردار اصفهان نیز باید برنامه‌های خود را مبتنی بر این منشور پیش ببرد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برای اجرای طرح مسیرهای ویژه دوچرخه اصفهان هزینه زیادی شده اما بسیاری از این مسیرها از استاندارد لازم برخوردار نبوده است و شهروندان هنگام استفاده از آن احساس ناامنی می‌کنند.

وی ادامه داد: از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک درخواست می‌کنم که مسیرهای ویژه دوچرخه را مورد تجدیدنظر و استانداردسازی قرار دهد یا اگر امکان اصلاح آن نیست، حذف شود زیرا بسیاری از این مسیرها اکنون به محل بارانداز مغازه‌ها و پارک خودروها و موتور سیکلت‌ها تبدیل شده است.

فلاح با بیان اینکه کیفیت اتوبوس‌های شهری اصفهان پایین بوده و سیستم گرمایشی آن‌ها ضعیف است، خاطرنشان کرد: اگر توقع داریم مردم از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند باید اتوبوس‌های با کیفیت‌تری در اختیار آن‌ها گذاشته، سرفاصله رسیدن اتوبوس‌ها مدیریت شده و تا حد امکان این ناوگان را به استانداردهای لازم برسانیم.

کد خبر 535274

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری مسیر دوچرخه سواری حمل و نقل عمومي اتوبوس شورای شهر اصفهان محمدرضا فلاح شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها را نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان دانست و گفت: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص فعالیت هیئت امنای بازار اظهار کرد: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در بازار اصفهان نخستین اقدام مؤثر در حال انجام است؛ با حضور دستگاه‌های همکار در این زمینه تصمیماتی گرفته شده است که ناشی از درخواست‌های متعدد مردمی بوده است و در همین راستا نظم دهی به بخش‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از پلیس راهور درخواست می‌کنیم از این طرح حمایت کنند، زیرا اگر توفیقی در اجرای آن حاصل شود، همه مردم از نتایج مؤثر آن بهره‌مند خواهند شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: روایت حکمرانی این دوره از مدیریت شهری منظوم و منظومه‌دار نیست و هر بخشی از شهرداری نسبت به شرایط خود تلاش‌هایی داشته است؛ در این راستا نیازمند اقدامات فرایند محور هستیم که برنامه اصفهان ۱۴۱۰ شاید مدلی از این دست باشد، بنابراین استدعا دارم کمیته مشترکی برای این موضوع ایجاد و مصوبات شورا و اقدامات شهرداری به صورت مشترک پیگیری شود.

کد خبر 750769

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان