Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور زنان رئیس‌جمهور تاکید کرد: براساس دستور رئیس‌جمهور جلسات شورای اشتغال هر ماه برگزار می‌شود و معاونت زنان به دنبال حل بخشی از مشکلات زنان کارآفرین، زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست است. خبرگزاری میزان- بنا به اعلام روابط‌ عمومی امور زنان و خانواده‌ ریاست‌جمهوری، انسیه خزعلی از واحد‌های صنعتی کوشا فن‌پارس، انیسان و آریا بلورین‌زرین واقع در شهرک صنعتی شمس‌آباد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور زنان و خانواده دولت سیزدهم در پایان بازدید از شهرک صنعتی شمس‌آباد در نشستی با حضور بانوان صنف کارگر شاغل در شهرک، گفتگوی صمیمانه داشت و سپس در نشست با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها و انجمن‌های اقتصادی و صنعتی، سیاست‌های دولت را در حمایت از بخش خصوصی تبیین و برنامه‌های دولت جهت تعامل با بخش خصوصی و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور به خصوص بانوان کارآفرین را تشریح کرد.    خزعلی در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شمس‌آباد و دیدار از بانوان صنف کارگر شاغل در شهرک، به رونمایی از بسته کسب و کار پایدار خانواده محور اشاره کرد و گفت: بانوان می‌توانند در کنار فرزندانشان به کسب و کار خودشان برسند و نگرانی‌های موجود در این حوزه نیز از بین برود.

معاون رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم با بیان این‌که ایجاد اشتغال در خانه موجب کمک به مادران شاغل و نیز کاهش معضلات اجتماعی می‌شود اظهار داشت: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به دنبال کاهش فشار بر بانوان شاغل و نیز امکان ایجاد دورکاری و ایجاد کار در خانه برای بانوان است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهور در ادامه‌ مبحث کمک به مادران شاغل افزود: این معاونت تمام تلاش خود را در جهت گرفتن تسهیلات برای صنعتگران خانم، رفع مشکلات بیمه، تسهیل در اخذ مجوز و سایر مشکلات به کار خواهد گرفت.

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: براساس دستور رئیس‌جمهور جلسات شورای اشتغال هر ماه برگزار می‌شود و معاونت زنان به دنبال حل بخشی از مشکلات زنان کارآفرین، زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست است.
وی با تاکید براین‌که هم اکنون در حال احصاء مشکلات بانوان کارآفرین و کارگران خانم واحد‌های تولیدی هستیم، بیان داشت: مشکلات بیمه‌ای، دوری مسکن از محل‌کار و دورکاری از جمله این مشکلات هستند که در حال پیگیری آن هستیم.

خزعلی برای رفع مشکلات حمل و نقل کارگران شهرک صنعتی شمس آباد اظهار کرد: احداث مسکن در کنار شهرک‌های صنعتی و رفع بسیاری از بروکراسی‌های اداری از جمله راهکار‌هایی است که می‌تواند مشکلات بانوان را در حوزه کسب و کار حل کند.

وی با بیان این مطلب که بازدید از واحد‌های تولیدی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی انجام شده است، ادامه داد: در این بازدید شاهد کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت بانوان در حوزه مدیریت شرکت‌های دانش‌بنیان، واحد‌های تولیدی و صنعتی بودیم که امیدواریم شاهد رفع مشکلات جاری این افراد نیز باشیم.

بانوان کارآفرین و فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی در نشست مذکور نیز، مشکلات و درددل‌های خود را در زمینه سرمایه‌گذاری، تولید و صادرات، با معاون جمهور در میان گذاشتند تا زمینه رفع مشکلات این حوزه فراهم شود.

بانوان صنف کارگر شاغل در شهرک صنعتی شمس‌آباد، در این بازدید که هدف از آن شناسایی مشکلات بانوان کارآفرین و کارگران زن بود به بیان مشکلاتشان از جمله ساعت و ایام کاری بالا و دستمزد‌های پایین، نبود زیرساخت مناسب حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوسرانی، هزینه‌های بالای زندگی و سایر موارد پرداختند.   بیشتر بخوانید:  معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور: اجازه نمی‌دهیم دشمن نخبگان کشور را فراری دهد   انتهای پیام/  برچسب ها: انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور شمس آباد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور شمس آباد شهرک صنعتی شمس آباد امور زنان و خانواده بانوان کارآفرین واحد های تولیدی معاون امور زنان ریاست جمهور رفع مشکلات رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند