Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@22:39:28 GMT

آخرین خبرها از زلزله استان هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۳۰۲

آخرین خبرها از زلزله استان هرمزگان

‍‍‍‍‍‍

زلزله‌ای شدید به قدرت ۶.۴ ریشتر لافت در استان هرمزگان را لرزاند.

خبرگزاری میزان_   زلزله‌ای شدید به قدرت ۶.۴ ریشتر لافت در استان هرمزگان را لرزاند.

ریزش برخی دیوارها در لافت ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۸

مهدی، ولی پور رئیس امداد و نجات هلال احمر: طبق تماس با دهیاری و بخشداری‌های نقاط تحت تأثیر زمین لرزه، فعلاً خسارت یا مصدومیتی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همکاران در حال اعزام هستند، افزود: تاکنون گزارش‌ها در حد ریزش دیوار برخی نقاط و یکی از روستا‌های سیرجان در جنوب کرمان است.

میعادفر رئیس اورژانس کشور: آماده امداد رسانی زمینی و هوایی هستیم. ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۷ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زلزله شهر لافت هیچ خسارتی نداشت ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۵

علیرضا نصری  فرماندار قشم گفت: تا کنون خسارتی از زلزله ۶.۴ ریشتری قشم گزارشی نشده است. بنا بر گزارش رییس شورای لافت خانه‌ها اسیب ندیده و فقط بحث روانی و ترس مردم مطرح هست که تلاش میشود با استقرار نیرو‌های امدادی این مساله مدیریت شود.

لارستان ازآسیب زلزله هرمزگان مصون ماند ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۴

رئیس هلال احمر لارستان با اشاره به اینکه شدت زلزله در هرمزگان در لار نیز احساس شده است، گفت: خوشبختانه تا این لحظه خسارتی از شهرها و روستاهای لارستان گزارش نشده است.

امتداد گسل زاگرس تا بندرعباس و تنگه هرمز ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۳

علی بیت الهی مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به زلزله امروز شمال بندر عباس، گفت: در رابطه با گسل‌های مسبب این زلزله، احتمال داده می‌شود که منتهی الیه گسل‌های زاگرس است که در بالای تنگه هرمز واقع شده است، ولی نیاز به بررسی بیشتر دارد.

مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه بندرعباس یک منطقه لرزه خیز است، گفت: به ویژه در شمال بندر عباس در جایی که جهت ساز و کار تکتونیکی تغییر می‌کند، بسیار لرزه خیز است. در این منطقه یک گره تکنونیکی واقع شده و زمینلرزه‌های زیادی در این منطقه ایجاد شده و از آن به عنوان یک زون لرزه‌ای یاد می‌شود.

آماده باش دستگاه‌های امدادی ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۲

اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، با بیان اینکه این زلزله در مناطق مختلفی از جنوب کشور احساس شده است، گفت: تا کنون گزارشی از خسارات احتمالی ناشی از این زلزله گزارش نشده است. اما تمامی تیم‌های امدادی و خدماتی در استان هرمزگان و استان‌های معین به حالت آماده باش درآمده‌اند. تیم‌های ارزیاب نیز به مناطق متاثر از زلزله اعزام شده‌اند و به زودی گزارش آن اعلام می‌شود.

وی از مردم خواست که خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند و ادامه داد: مردم از توجه به شایعات پرهیز کرده و از تماس طولانی مدت با تلفن همراه پرهیز کنند تا ظرفیت خطوط اشغال نشود. همچنین لازم است پروتکل‌های بهداشتی نیز از سوی مردم رعایت شود.

هلال احمر کرمان در آماده باش کامل است ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش کامل نیروهای هلال احمر استان کرمان در شهرستان‌های جنوبی و غربی خبر داد.

دو زلزله پشت سرهم با فاصله ۱ دقیقه ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۰

دو زلزله پشت سرهم با فاصله ۱ دقیقه جنوب ایران را لرزانده است که نخستین زلزله ۶.۴ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری و دومین زلزله ۶.۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری به وقوع پیوسته است.

آخرین خبر‌ها از زلزله ۶.۴ ریشتری هرمزگان ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۵ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کانون زمین لرزه جزیره قشم در لافت اعلام شد ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۲

ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز در ارتباط با این زلزله گفت: فعلا کانون زمین لرزه جزیره قشم در لافت اعلام شده است. در حال ارزیابی جزیره هستیم. گزارشات جمع‌بندی و تکمیلی تا دقایقی دیگر به اطلاع مردم می‌رسد، در حال ارزیابی خسارات اولیه زلزله هستیم.

در حال بررسی خسارات احتمالی هستیم ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۱

مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان در این باره اظهار داشت: در حال حاضر در حال بررسی خسارات احتمالی هستیم و گزارشات متعاقباً به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

زمین‌لرزه هرمزگان در نقاط شمالی کرمان هم احساس شد ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۱

سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: زمین‌لرزه هرمزگان حتی در نقاط شمالی کرمان هم احساس شده که بلافاصله به تمام دستگاه‌های امدادی و اجرایی و فرمانداران اعلام شده که نسبت به اعزام تیم‌های ارزیاب به‌ روستاها به‌منظور بررسی خسارات احتمالی اقدام کنند.

 

زلزله شدیدی بندرعباس را لرزاند ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۳

زمین لرزه شدیدی شهر بندرعباس را لرزاند. مدت زمان این زمین لرزه نسبتاً طولانی بود.

گزارش های غیر رسمی حاکی از آنست که شدت زلزله به حدی بود که مردم وحشت زده و سراسیمه به خیابان‌ها ریختند.

وقوع زمین لرزه شدید ۶.۴ ریشتری در لافت استان هرمزگان ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۰

بیشتر بخوانید: رد شدن عابر پیاده از عرض بزرگراه یاسینی حادثه آفرید   انتهای پیام/

 

برچسب ها: تهران زلزله

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران زلزله خسارات احتمالی استان هرمزگان ۱۴۰۰ ۰۸ ۲۳ هلال احمر آماده باش ۶ ۴ ریشتر زلزله ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲