Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب در ۲طبقه و با زیربنای ۷۷۰ متر مربع با ۵۴ میلیارد ریال اعتبار یکی از این طرح‌ها است که امروز افتتاح شد.

او افزود: این کلینیک شامل بخش‌هایی اکو کاردیوگرافی، اورتوپد، نوار مغز، جراحی، اپتو متری، مغزو اعصاب، داخلی، آندوسکوپی و کلونوسکوپی، بخش زنان و زایمان، ژنیکولوژی و سونوگرافی، دندانپزشکی، رادیوگرافی و سایر بخش‌های پشتیبانی، خدماتی و اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی ادامه داد: ساختمان اکسیژن ساز بیمارستان شهدای سرپل ذهاب نیز با زیربنای حدود ۶۰ متر مربع و هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید که شامل ۲دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۲۲۰ و ۱۳۰ لیتر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: همچنین دستگاه بی خطر ساز پسماند‌های عفونی بیمارستانی نیز با هزینه ۶ میلیارد ریال راه اندازی شد.

مرادی ادامه داد: بهره برداری از مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شماره ۲ سرپل ذهاب با مشارکت خیرین سلامت از دیگر افتتاحیه‌های امروز بود که در این سفر یک روزه انجام شد.

او اظهار داشت: این پروژه با مشارکت خیرین گروه دوستداران دانشگاه و سلامت خراسان رضوی با زیربنای یک هزار و ۵۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۳۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که از این مبلغ ۲۲ میلیارد ریال توسط خیرین و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه هزینه شده است.

اواشاره کرد: این مرکز دارای بخش‌های آزمایشگاه، رادیولوژی، مامایی، واحد‌های بهداشتی، دندانپزشکی، نمونه گیری، داروخانه و سایر بخش‌های پشتیبانی و خدماتی و اداری است.

نیاز‌های حوزه بهداشت و درمان سرپل ذهاب رفع شود

نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: این شهرستان نیازمند تامین خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی در شان مردم است از این رو انتظار می‌رود نیازمندی‌های دیگری که شهرستان دارد نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تامین شود.

او افزود: شهرستان سرپل ذهاب به لحاظ بُعد مسافت با مرکز استان و همچنین مرکزیت چهار شهرستان هم جوار از نظر موقعیت جغرافیایی‌ای که دارد نیازمند تامین خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی در شأن مردم است.

فرزادی پور بیان داشت: انتظار ما هم این که به تناسب شرایط خاصی که شهرستان دارد علاوه بر افتتاح این پروژه‌ها، طی بازدیدی که رییس دانشگاه علوم پزشکی از امکانات و قابلیت‌های شهرستان داشتند، نیازمندی‌های دیگری که شهرستان دارد نیز توسط دانشگاه رفع شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کلینک تخصصی افتتاح دانشگاه علوم پزشکی میلیارد ریال سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6095347

دیگر خبرها

  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته