Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:21:59 GMT

اعضای هیات مدیره جدید خانه موسیقی ایران انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۹۷۶

اعضای هیات مدیره جدید خانه موسیقی ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه موسیقی، مجمع عمومی خانه موسیقی ایران ۲۳ آبانماه با حضور اعضای هیئت مدیره کانون‌های ۱۰ گانه جهت انتخابات هیئت مدیره و بازرس خانه موسیقی در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل)، آذر هاشمی (بازرس قبلی) گزارش‌های خود را از فعالیت‌های دوره قبلی هیات مدیره خانه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس تقی ضرابی (رئیس هیئت مدیره قبلی خانه موسیقی)، در جایگاه حاضر شد و استعفای هیات مدیره دوره پیش را اعلام کرد. در ادامه هیئت رئیسه مجمع جهت اداره جلسه و برگزاری انتخابات تشکیل گردید.

کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره خانه موسیقی به ترتیب حروف الفبا علیرضا آزادگان مهر، هنگامه اخوان، حمیدرضا اردلان، داریوش پیرنیاکان، محسن رجب‌پور، امیرعباس ستایشگر، مسعود شعاری، امیرپدرام طاهریان، زیداله طلوعی، حمیدرضا عاطفی، محمدجلیل عندلیبی، هادی منتظری و کاندیداهای بازرسی خسرو بهرامی، علی عزیزی و آذر هاشمی اعلام شدند.

در ادامه هریک از کاندیداها به معرفی خود و برنامه‌هایشان برای عضویت در هیات مدیره و بازرسی خانه موسیقی پرداختند و سپس رای‌گیری آغاز شد.

پس از شمارش آرا، داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا عاطفی، حمیدرضا اردلان، هنگامه اخوان، محسن رجب پور، زید الله طلوعی و مسعود شعاری به عنوان اعضای هیات مدیره خانه موسیقی ایران و امیرعباس ستایشگر (علی البدل اول) و علیرضا آزادگان مهر (علی البدل دوم) انتخاب شدند.

همچنین آذر هاشمی به عنوان بازرس اصلی هیات مدیره و خسرو بهرامی (بازرس علی البدل) انتخاب شدند.

کد خبر 5351732 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه موسیقی مجمع انتخابات موسیقی ایرانی موسیقی کلاسیک تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی تئاتر شهر سینمای مستند کارگردان تئاتر برنامه رادیویی حضور هنر ایران در جهان سریال ایرانی محمد خزاعی جشنواره سینمایی برنامه تلویزیونی خانه سینما خانه موسیقی هیئت مدیره هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال شوک بزرگی به تیم و هوادارانش داد. آنها بعد از بازی با تراکتور نشست اضطراری برگزار و علی خطیر را از مدیرعاملی عزل کردند. 

بعد از رسانه ای شدن این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری خطیر مربوط به تزریق 50 میلیارد پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است. 

ماجرا طبق پیگیری خبرنگار آنا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است. البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله 5 هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند. 

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی ها فعلا به هیچ گزینه ای نرسیده اند. روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود. 

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است. 

البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرنگار آنا گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند