Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد اینالویی در تشریح نقطه نظرات خود از بانکداری دیجیتال می‌گوید: "وجه تمایز بانکداری دیجیتال با اشکال دیگر بانکداری تمرکز آن بر نیازهای مشتری و داده‌محور بودن آن است، این داده‌محور بودن است که کلان داده‌ای از مشتری به سیستم بانکی می‌دهد و این کلان‌داده‌ها هستند که تشخیص می‌دهند چه تسهیلاتی می‌تواند در اختیار مشتری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

معاون فناوری اطلاعات این بانک، مشتری را در بانکداری دیجیتال محور توجه بانک دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال فعالیت‌های مشتری شامل تراکنش‌های بانکی، موضوعات مورد علاقه، سلایق، میزان رضایتمندی از خدمات بانکی و از طریق استفاده از کانال‌های مختلف و ابزارهای دیجیتال رصد می‌شود و پس از تحلیل فعالیت‌ها، پیشنهادات و محصولات متناسب با نیاز مشتری به وی ارائه می‌شود. در همین راستا، روش‌های بهبود ارتباط مشتری با بانک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ‌افزود:"در بانکداری دیجیتال ایجاد امنیت پیچیده است، چون فین‌تک‌ها واسطه بین مشتری و بانک هستند، امنیت وقتی در این فضا افزایش پیدا می‌کند که ابزارهای مانیتورینگ تقویت شود تا تراکنش‌ها به‌ویژه تراکنش‌های مالی تقویت شود."

اینالویی ادامه ‌داد: "بانکداری دیجیتال در افزایش رقابت بین‌بانکی بسیار موثر است، زیرا هر چه بانک بتواند خدمات دسته‌بندی‌شده و بهتری را در پلتفرم‌هایی قرار دهد که دیگران استفاده می‌کنند، امتیاز بیشتری کسب می‌کند، در نتیجه در ارائه سرویس به مشتری رقابت بیشتری ایجاد می‌شود. هر بانکی نوآورتر باشد، در جذب مشتری موفق‌تر است."

وی همچنین خاطر نشان کرد: «بانکداری دیجیتال پدیده‌ای نو در جهان است و در ایران هم در ابتدای راه قرار دارد. امید می‌رود در سالهای آینده تلاش‌هایی که امروز در این زمینه انجام می‌شود، به ثمر بنشیند."

م.خ 

 

 

منبع: بانک ایران زمین برچسب‌ها مشتریان بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشتریان بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین مشتریان بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین بانکداری دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان