Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- هر راننده ای وقتی می بیند چراغ هشدار داشبورد روشن می شود ، استفاده از خودرو را متوقف می کند. با این حال ، مهم است که هر چراغ هشداری را بررسی کنید ، مخصوصاً اگر کیسه هوا یا چراغ "SRS" باشد.

از آنجایی که کیسه هوا یک بخش کلیدی از سیستم ایمنی خودرو شما است، توجه به چراغ ایربگ روشن شده امر بسیار مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع می تواند تفاوت بین زندگی و مرگ باشد . چراغ کیسه هوا یا SRS ممکن است به دلایل مختلفی روشن شود و  به این معنی باشد که در صورت تصادف، کیسه هوا باز نمی شود.

با توجه به مطالب فوق در می یابیم که خرابی کیسه هوا یا ایربگ ، چه نتایج مخرب و بزرگی به دنبال دارد . برای اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید ، بهتر است در صورت مشاهده هر گونه ایراد در ایربگ ، به سرعت به دنبال رفع آن باشید .

در ادامه این مقاله به  معرفی بهترین تعمیرگاه ایربگ خودرو برای رفع انواع خرابی ها و مشکلات  این قطعه  می پردازیم ، پیشنهاد می شود این مطلب را از دست ندهید .

تعمیرگاه تخصصی ایربگ کاراک

مهمترین نکته در تعمیرات مختلف خودرو ، انتخاب تعمیرگاه معتبر با خدمات ارزنده می باشد که این اطمینان را به شما می دهد که علت خرابی به درستی تشخیص داده شده و برای برطرف شدن آن از قطعات اصلی استفاده می گردد ؛ اگر به دنبال چنین تعمیرگاهی برای تعمیر ایربگ خودرویتان هستید ، تعمیرگاه کاراک را به شما پیشنهاد می کنیم.

تعمیر ایربگ در تعمیرگاه کاراک  شامل خدمات متنوعی می شود که در ابتدا به اختصار به شرح عناوین آن میپردازیم و سپس  به تفصیل شرح میدهیم :

تعمیر سیم کشی ایربگ تعمیر یونیت تعمیر فلت ایربگتعمیر کیسه ایربگ تعمیر پوسته ایربگتعمیرات سنسور روی شاسی تعمیر سوکت ایربگ تعویض کیسه ایربگ تعمیر کمربند ایربگ دار تعویض کمربند تعویض یونیت تعویض ایربگ صندلی و سقف و …

امنیت خودرو توسط بدنه ، کمربند ایمنی و ایربگ تامین می شود ، پس از تصادف بدنه تعمیر و تعویض ، کمربند ایمنی تعمیر و تعویض و ایربگ ها عموما تعویض می شوند. در پروتوکل های آموزش تعمیرات ایربگ آمده است که بایستی به جزئیات توجه بسیاری داشت برای همین حساسیت زیاد، در مرکز ایربگ کاراک بیشتر سعی می شود کیسه ها تعویض شوند تا تعمیر و تنها در صورتی که کالایی نباشد و یا بسیار گران قیمت باشد به تعمیرات ایربگ روی می آوریم.

تعمیر سیم کشی ایربگ در کاراک

سیمکشی ایربگ حساسیت خاصی دارد و در صورت بالا پایین شدن ولتاژ امکان باز شدن ایربگ وجود دارد در صورت نیاز به تعمیر سیم کشی ایربگ ، درخواست خود را ثبت نمایید . بسیاری مواقع سیم کشی ایربگ میسوزد و برای همین بایستی تعویض گردد.

همانطور که می‌دانیم تمام ایربگ‌های خودرو دارای سیم کشی هستند، در صورتی که مشکلی برای این سیم کشی‌ها به وجود آید ایربگ خودرو به موقع بازنمی‌شود. اصولا در صورت مشکلات سیمکشی ایربگ خودرو چراغ ایربگ روشن می‌شود. اما درصورت روشن شدن چراغ ایربگ خودرو، تشخیص اینکه مشکل از کدام قسمت سیستم ایربگ است، نیازمند افرادی متخصص و با تجربه در زمینه تعمیرات ایربگ خودرو است.

در صورتی که ایربگ خودرو شما خراب شده و به دنبال راه حلی برای آن هستید ، با شماره های زیر تماس بگیرید تا همکاران ما در مجموعه کاراک شما را راهنمایی نمایند :

09128079698

02177438544

تعمیر ماژول کیسه هوا در کاراک

اگر وسیله نقلیه با ماژول کیسه هوا SRS معیوب دارید ، ممکن است بدانید که باید تعویض شود. ممکن است فکر کنید که پول کافی برای خرید یک واحد SRS جدید در نمایندگی ندارید. اما مشکلی نیست و راه چاره شما پیش ما است. شما می‌توانید ماژول ایربگ خودرو خود را ریست کنید و با هزینه خیلی کمتر نسبت به خرید از آن دوباره استفاده نمایید.

برای اینکار ابتدا باید یونیت ایربگ از وسیله نقلیه شما خارج شود. به احتمال زیاد ، در زیر صندلی راننده یا صندلی سرنشین جلو قرار گرفته است. سپس ماژول ایربگ را جدا می‌کنیم. سرانجام ، اطلاعات کامپیوتر ماژول کیسه هوا معیوب را جایگزین می‌کنیم.

به این ترتیب می توان کدهای سخت موجود را پاک کرد. مرحله آخر جایگزینی ماژول در ماشین شما است. اگر کار درست انجام شده باشد ظرف 6 ثانیه ، چراغ SRS شما باید خاموش شود. از آنجایی که تعمیرات ماژول ایربگ کاری بسیار پیچیده و تخصصی است و در تعمیر آن نباید ریسک کرد، می‌توانید آن را به تعمیرگاه ایربگ کاراک بسپارید.

تعویض فلت ایربگ

 فلت ایربگ قطعه ای است که به علت نیاز به گردش فرمان خودرو در آن تعبیه شده و به عنوان یک رابط عمل می کند ؛ عملکرد اصلی آن برقراری ارتباط بین سیم های مربوط به ایربگ و بوق در زیر غربیلک فرمان به بالا غربیلک فرمان می باشد . از نشانه های خرابی فلت ایربگ به موارد زیر می توان اشاره نمود :

تولید صدای اضافی هنگام چرخاندن غربیلک فرمان لق شدن فلت ایربگفرمان چرخ ها را نمی چرخاند بوق کار نمی کند روشن شدن چراغ چک کار نکردن کروز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعمیرات ایربگ خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • خطرات عادت عجیب پا گذاشتن روی داشبورد!
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس