Web Analytics Made Easy - Statcounter

آریگو ساکی معتقد است که در بازی ایتالیا مقابل سوئیس، براردی تنها مهاجم آتزوری بود که برای حریف مشکل ساز شد.

آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان در مصاحبه جدید خود با لاگاتزتا دلو اسپورت در مورد عملکرد ایتالیا مقابل سوئیس و بازی این تیم مقابل ایرلند شمالی صحبت کرد. به گزارش طرفداری، آریگو ساکی در مورد بازی ایتالیا مقابل سوئیس گفت:

شاید آتزوری باعث شده بود که ما بیش از حد احساس راحتی کنیم چون تیم در بازی مقابل سوئیس به طرز مشهودی پرتنش وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امیدواریم ایتالیا در دام موفقیت نیافتد که این به معنای این است که بدون توجه به تلاشتان، خود را شکست ناپذیر فرض کنید. به طور کلی تیم های ایتالیایی همیشه در هنگام ترس از رقیب یا سختی، بهترین عملکرد خود را ارائه داده اند. ایتالیا به خصوص در نیمه اول، عملکردی را ارائه داد که خیانت به ایده های روبرتو مانچینی بود. ما در نیمه دوم دیدیم که ایتالیا بر بازی حاکم بود اما باز هم موقعیت های گلزنی کم بودند. ساندرو تونالی و دومنیکو براردی تاثیر مهمی داشتند زیرا براردی تنها مهاجمی بود که واقعاً برای دفاع سوئیس مشکل ساز شد. بازی مقابل ایرلند شمالی آسان نخواهد بود اما مانچینی به این تیک سبکی از فوتبال و ایده هایی داده است که ما به ندرت در بازی خود دیده ایم.

 

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! دستمزد عیسی آل کثیر در پرسپولیس افشا شد! حواشی ناتمام برای ورزش جنجالی؛ مواد تقلبی، بدنساز ۲۰ ساله رابه کما برد! کافو: نیمار از نظر فنی بهتر از رونالدو و مسی است منچستریونایتد در حال آماده سازی پیشنهاد خود برای زین الدین زیدان / تایمز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایتالیا مقابل سوئیس آریگو ساکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بانوی پیر (یوونتوس) که در بازی رفت با زدن دو گل، اندوخته مناسبی جمع کرده بود؛ در بازی برگشت و در ورزشگاه المپیک رم به مصاف لاتسیویی رفت که آمده بود تا بازی قبلی را جبران کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا