Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ظفر نقوی، نماینده‌ رهبر شیعیان پاکستان در ایران طی سخنانی در "وبینار بین‌المللی علمای جهان اسلام و تحولات جدید افغانستان" خطاب به مسئولین طالبان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید حکومت اسلامی تشکیل دهید، باید همه‌ اقوام و مذاهب را در حکومت به کار بگیرید تا یک دولت مستحکم و مبسوط پایه‌گذاری گردد و به دنبال آن همه‌ افغانستانی‌ها در برابر دشمنان کشورشان با یکدیگر متحد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین نقوی گفت: این امر نیز زمانی محقق خواهد شد که یک حکومت فراگیر تشکیل شود و همه‌ مردم در آن حکومت نماینده داشته باشند.

 وی در ادامه با اشاره به وضعیت سیاسی اخیر در افغانستان عنوان کرد: طالبان که اکنون در افغانستان حکومت تشکیل داده‌اند و شعارشان تشکیل حکومت اسلامی است، ما از این امر استقبال می‌کنیم؛ اما تاکید می‌کنیم که این گروه باید از سابقه‌ خود درس بگیرد و اشتباهات گذشته را تکرار نکند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان با موضوع شهادت اندیشمند مجاهد آیت الله شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف