Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@09:55:30 GMT

سردار آزمون از علی دایی پیشی می گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۵۷۶۵

سردار آزمون این فرصت را دارد در تعداد گل زده به تیم ملی سوریه از علی دایی پیشی بگیرد

از جمع بازیکنان حال حاضر تیم ملی فوتبال، سردار آزمون 3 گل و کریم انصاری فرد و اللهیار صیادمنش هر کدام یک گل برای تیم ملی فوتبال مقابل سوریه به ثمر رسانده اند. مهدی طارمی هم سه گله است که البته فعلا از لیست تیم ملی خط خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، سردار آزمون در صورت ثبت 2 گل، بهترین گلزن تاریخ بازیهای ایران و سوریه خواهد شد. در حال حاضر علی دایی با 4 گل زده بهترین گلزن بازی های دو تیم است.

کلا 28 بازیکن با پیراهن تیم ملی ایران به تیم ملی سوریه گل زده اند که علی دایی با زدن 4 گل بهترین گلزن ایران مقابل سوریه است. بین بازیکنان امروز، از جمع گلزن های تیم ملی به سوریه، جهانبخش و طارمی در بازی پیش روی تیم ملی فوتبال کشورمان غایب هستند.

برای تیم ملی سوریه هم 13 بازیکن مختلف برابر تیم ملی ایران گل زده اند که در این بین دو بازیکن دو گله دیده می‌شوند.

 

گلزنان ایران: 

4گل: علی دایی 3 گل: مهدی طارمی – سردار آزمون – جواد نکونام – آرش برهانی – علی کریمی – حمید علیدوستی 2 گل : علیرضا جهانبخش – غلامرضا رضایی – علیرضا واحدی نیکبخت – محمد نصرتی 1 گل: کریم انصاری فرد – محمدحسین کنعانی‌زادگان – اللهیار صیادمنش – کیانوش رحمتی – محسن خلیلی – فرهاد مجیدی – جلال کاملی‌مفرد – سهراب بختیاری‌زاده
مهدی هاشمی‌نسب – رضا شاهرودی – علیرضا منصوریان – حمید درخشان – علی‌اصغر مدیرروستا
کریم باوی – ناصر محمدخانی – علی پروین – اکبر کارگرجم  

گلزنان سوریه:

2 گل: انس ساری – ماهر سعید 1 گل: عمر السوما – ناصر حاج محمد – زیاد شعبو – رِجا نافی – سعید بایزید – نهاد البوشی – محمد مصطفی خدیر – عبداللطیف هیلو – سیفلان محمد – مروان شیخ حسن – عبدالغنی تاتیش

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! دستمزد عیسی آل کثیر در پرسپولیس افشا شد! حواشی ناتمام برای ورزش جنجالی؛ مواد تقلبی، بدنساز ۲۰ ساله رابه کما برد! کافو: نیمار از نظر فنی بهتر از رونالدو و مسی است منچستریونایتد در حال آماده سازی پیشنهاد خود برای زین الدین زیدان / تایمز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون علی دایی تیم ملی گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏